ΣΤΙΣ 28 Φεβρουαρίου 1902, ο Ιωάννης Καραδήμος, «φρενοβλαβής, περιφερόμενος ελεύθερος εν τοις οδοίς», εισβάλλει στα ανάκτορα διεκδικώντας τον θρόνο του. Συλλαμβάνεται και με εντολή του βασιλιά ο «δυστυχής παράφρων» εισάγεται στο Δρομοκαΐτειο. Με το περιστατικό αυτό ολοκληρώνεται μια πρώτη μεγάλη - αλλά και αμήχανη - τομή στη λειτουργία της πόλης. H συζήτηση για το μάντρωμα των τρελών που κυκλοφορούσαν στους δρόμους της Αθήνας είχε αρχίσει λίγα χρόνια πριν και είχε προκαλέσει έντονες αντιπαραθέσεις με κορυφαία την παρέμβαση του Κωστή Παλαμά, ο οποίος είχε γράψει και άρθρο με τίτλο «Αι Αθήναι αγαπώσι τους τρελλούς των».
Διαβάστε ολόκληρο το αρθρο εδω
Η Μικρή Χώρα στο Σκοτάδι
Πριν από 1 χρόνια
24 σχόλια:
Ο θριαμβος του καταναλοτισμου δημιουργησε την δικη του θρησκεια. Ησυγχρονη αυτη θρησκεια οπως καθε θρησκεια που σεβεται τον εαυτο της απαιτει απο τους πιστους της απολυτη και αποκληστικη,πνευματικη και ψυχικη,αφοσιωση. Αληθεια τι περισοτερο προσφερει ο παραδεισος των αλλων θρησκειων μετα θανατον απο οτι προσφερει αυτος του ΜΑLL και μαλιστα εν ζωη-εδω και τωρα-. Ειναι επισης αληθεια οτι η αγορα της πολης δεν ειναι ο ποιο καταληλος τοπος λατρειας αφου η πολη που την περιβαλει καθιστα δυσχερη την αποκλειστικη προσηλωση του πιστου αποσπωντας την προσοχη του υπομνησκοντας του την ιδιοτητα του πολιτη και τις πραγματικες παραμετρους της ζωης. Γι αυτο δημιουργησε τους δικους της ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ,τις δικες της Εδεμ της αφθονιας,τους μεγαλοπρεπεις αυτους ναους της λατρειας του περιτου.Εδω ο αφοσιωμενος πιστος απαλαγμενος απο την ματαιη πραγματικοτητα και την ενοχλητικη παρουσια της πολης μπορει να αφοσιωθει στην αναζητηση της πραγματικης ευτυχιας.Στο παρελθον το εμποριο θεωρηθηκε η βαση του ανθρωπινου πολιτισμου,στο παρον κραδαινοντας το ευαγγελιο του marketing και της διαφημισης αναγορευεται σε θρησκεια.Στο μελον οι λειτουργοι της αρχιτεκτονικης θα πρεπει να υποβαλουν τα σχεδια,τις ιδεες,τις εμπνευσεις τους για εγκριση και καθαγιασμο στη ΝΑΟΔΟΜΙΑ της συγχρονης θρησκειας. Α Σ
Προχθές υπήρξε συνάντηση των πανμακεδονικών ενώσεων στη θεσσαλονίκη, με θέμα την ονομασία της FYROM. Στο site που σου στέλνω (http://www.panmacedonian.info/marcos.htm) θα πάρεις μια γεύση για το πώς σκέφτονται και δρουν οι ιθύνοντες των σωματείων αυτών (apropo, η εκκλησία πρωτοστάτησε, μαζί με τον Kαρατζαφέρη, σε αυτή τη συνάντηση).
H χώρα είναι χώρος, εσωτερικός χώρος (οι πόλεις, τα malls etc), αλλά και εξωτερικός χώρος (οι γείτονες χώρες και ο δικός τους χώρος).
Γράψε κάτι γι'αυτό... Πάντως, ο άγιος τόπος των malls, όπως τον αποκαλεί το ανώνυμος AΣ, είναι λιγότερο επικίνδυνος από τις "άγιες Mέκες" (sorry για τη λεκτική βαρβαρότητα) των εθνικιστών, που θέλουν ιερά προσκυνήματα και σταυροφορίες σ'εναν κατασκευασμένο χώρο μιας (δήθεν) "Mεγάλης Eλλάδας".
YΓ (εκτενές):
Πριν τα malls ήταν τα εμπορικά κέντρα και πριν από αυτά τα πολυκαταστήματα. H συγκέντρωση του κεφαλαίου δημιουργεί συγκεντρώσεις των αγαθών που αυτό παράγει, αλλά και μια συγκεντρωμένη προσφορά αγαθών, δέλεαρ για τον (δήθεν) πολυάσχολο καταναλωτικό άνθρωπο. Σήμερα τα malls συμβολίζουν (και) την αποοριοθέτηση του χώρου που δημιουργείται με την παγκοσμιοποίηση: όλα συνταιριάζουν μεταξύ τους - η θεματική εξειδίκευση (ίδιον της κλασικής νεωτερικότητας και της βιομηχανικής εποχής) έχει καταργηθεί. Tαυτοχρόνως συμβολίζουν και τη συμπύκνωση του χρόνου: το όλα-μαζί-τα-κάνω. Πάντως, θα με ενδιέφερε να δω το θεματικό στήσιμο των καταστημάτων μέσα στο χώρο στο αθηναϊκό mall. Tο διαφημιστικό που έπεσε στα χέρια μου, μου βγάζει πολύ παραδοσιακή και βαρετή λογική. Π.χ. στο ισόγειο που υπάρχει στούντιο ομορφιάς, παραδίπλα υπάρχουν υπηρεσίες καθαρισμού! Ή η μουσική είναι στον τρίτο όρ. και τα πολυμέσα στο ισόγειο (προφανώς τα αντιμετωπίζουν ως είδη σπιτιού!)
Kataplhktiko arthro - to kalutero isws mexri shmera.
Dustuxws (gia pollous logous) zw edw kai merika xronia sthn Agglia. Enas apo autous (tous logous) einai oti auto to phgaine-ela mou dinei th dunatothta na blepw thn Ellada na antigrafei ta xeirotera stoixeia tou dutikou katanalwtismou kai anohtou tropou zwhs, p.x. ta uperogka katasthmata fthnwn epiplwn dipla sta aerodromia(ta opoia xalane kai gemizoun tis ntoulapes meta apo 2 mhnes, enw tautoxrona odhgoun se xreokopia maragkous kai texnhtes) klp.
Einai, pragmatika, apelpistiko na blepw na kanoume ta idia akribws lathi me ton idio akribws enthousiasmo (ean oxi kai megalutero giati exoume kai ena alfa katoxiko sundromo).
Oi poleis stin Agglia einai panomoiotupes, me akribws thn idia domh kai elleipsh autou akribws pou eipes - koinou xwrou opou mporei na ginei to aproblepto, opou mporeis na mhn kaneis apolutws tipota h' ta panta.
Den mporeis na katseis pouthena xwris na mhn plhrwseis / katanalwseis (upertimhmena skoupidia - einai adunaton na breis agna kai diaforetika proionta pleon ektos twn ligwn topikwn "laikwn" agorwn). Kai meta prepei na plhrwseis ksana (gymnasthria kai health centres) gia na ta kapseis.
Kai oi poleis perikleiontai apo kameres parakolouthisis. Ena Truman Show sto opoio ola ta ktiria einai ta idia kai oloi kanoun akribws thn idia routina kathe mera.
Profanws uperballw. De nomizw oti oute sthn Agglia oute sthn Ellada einai toso asxhma ta pragmata. Eidika sthn Ellada exoume alles "antistaseis" sto katanalwtiko tsounami.
Wstoso sthn bibliografia auth pou paretheses tha mporouses isws na sumperilabeis kai Adorno, Horkheimer, Marcuse...
Ενας "φιλος" μου εκανε κριτική λέγοντας οτι |"βαριέται τους τυπους που ιδεολογικοποιούν τα πάν τα,ακόμη και την καθημερινότητα".Οσο για τα "μακεδονικά" νομίζω οτι εχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η Θεσσαλονίκη ως μητρόπολη τέτοιων φαινομένων.
Σχετικα με τον ανωνυμο φιλο,που υποθετω οτι ειναι αρχιτεκτονας,θα συμφωνισω με τις θεσεις του περι μακεδονοκων εθνικισμου κλπ. Σχετικα με τα υπολυπα σε καμια περιπτωση δεν συγκρινω τα προσκινηματα της πιστης με τις Μεκες του καταναλωτισμου,αλωστε η παραδωσιακη/θεολογικη πιστη εχει δωσει τα διαπιστευτηρια της αιωνες τωρα- με εξεχουσα περιοδο τον μεσαιωνα-και μεχρι της μερες μας.Επισης ειναι γνωστη η αποστροφη του- Ιταλικου τουλαχιστον-φασισμου στο βολεμα του καταναλωτισμου συνεπως η αφοριστικη καταγγελια του δεν ειναι παρα συμπτωμα υστεριας.Απο το σημειο αυτο μεχρι την κριτικη σταση απεναντι στις διαφορες εκφανσεις του απεχει πολυ.Δεν υπερασπιζομαι την παραδοση απεναντι στη νεωτερικοτητα αλλα αντιθετως διαπιστωνω οτι η δημιουργια καταναλωτικων στρατοπεδων απομονωμενων/διαχωρισμενων απο την κοινωνικη ζωη της πολης αποτελει δανειο απο την παραδοση των μοναστηριων-οπου εκει μπορεις να αγιασεις απερισπαστος απο καθε αλλοτριοτικο ερεθισμα-και συμβαλει στη διαμορφωση συγκεκριμενου τυπου κοινωνικου οντος που προσιδιαζει με το ειδος του παραδοσιακου θρησκευομενου ατομου.Απο εκει και περα οι θεματικες ταξινομησεις εντος του γκετο αναγκαστικα θα περιοριστουν μονο σε εργονομικου και λειτουργικου χαρακτηρα παρεμβασει η στην καλυτερη περιπτωση να δημιουργησουν η οχι ψευδ-αισθηση κοινωνικοτητας τυπου πολης.Τα souper markets και τα εμπορικα κεντρα αποτελουν μερος της πολης,εμπεριεχονται σε αυτη, ενω τα MALLS διαχωριζονται απο αυτη και την αποκλειουν.Προσπαθω να φανταστω μια μετανεωτερικη κοινωνια με καθετη δομικη οργανωση σε ιατρουπολεις,διασκεδασουπολεις,υπνουπολεις,sexοπολεις κλπ. Υπαχει ενα ωραιοτατο βιβλιο του Μπορχες με ειδικη αναφορα στον ΟΜΑΔΙΣΜΟ,ως συστημα κοινωνικης οργανωσης,οπου στο τελος η ομαδα αυτων που μασανε τσιχλα μαχαιρωνονται με την ομαδα οσων μενουν σε τριτο οροφο.Αν και δεν νομιζω οτι θα με ενθουσιαζε μια τετοια προοπτικη προσωπικα θα ημουν ο τελευταιος που θα εναντιωνοταν σε οτιδηποτε αποτελουσε εφαλτηριο για την εξελιξη της αρχιτεκτονικης. Τελος η ιδεολογικοποιηση ακομη και της καθημερινοτητας οταν οταν δεν αποτελει νευρωση δεν καταργει την ομορφια της ζωης.Ωστοσο και επειδη αυτοι οι χωροι απευθυνονται αποκλειστικα στη μεσαια ταξη η οποια αποτελει ιστορικα πολιτικη ομαδα υψιλου κινδυνου καλο θα ειναι να μην ειμαστε εντελως ανυποψιαστοι. Α Σ
Οι πόλεις που είναι ανθρώπινα κατοικίσιμες στηρίζονται στη μίξη (όχι στον διαχωρισμό). Οι σημερινές πόλεις δημιουργούν γκέτο (όχι μόνο των απόκληρων, αλλά και των ισχυρών - υπάρχουν επίσης τα "γκέτο" της μουσικής, βλ. Ιερά Οδός ή Συγγρού+σκυλάδικα - τα "γκέτο" του σεξ κ.λπ.). Οι πόλεις θέλουν γειτονιές που τα έχουν όλα ή σχεδόν όλα όσα χρειαζόμαστε για να ζήσουμε (όχι μόνο να καταναλώσουμε).
Όχι, αρχιτέκτονας δεν είμαι, αν και μαρέσει να σκέφτομαι γι'αυτήν (εντελώς αδαώς...)
Νομιζω οτι τελικα υπαρχει συναντηλιψη μεταξυ μας Α Σ
Χαίρομαι που συμφωνήσαμε με τον ΑΣ. Πάντως. όσον αφορά τον τίτλο του άρθρου, εγώ θα το ονόμαζα "Η παγίδα του μεσαίου χώρου". Οι άνθρωποι που επισκέπτονται τα malls νομίζουν ότι πάνε να ζήσουν, αλλά πάνε στην πραγματικότητα για να καταναλώσουν - πάντως να αποκοπούν από τη ζωή. 'Μια προσομοίωση της ζωής", θα μπορούσε να ήταν ένας ακόμη τίτλος. Ή "Φαντασιακή Ζωή" Ή, καλύτερα. "Φαντασίωση Ζωής του Μεσαίου Χώρου". Εξάλου και αυτός μια φαντασίωση είναι...
apolamvano mia exeretiki sizitisi.telia
ΤΑΚΗ ΧΘΕΣ ΕΙΔΑΜΕ ΤΟ ΜΑΤΣ ΜΑΖΥ ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΛΕΖΑΝΙ ΚΑΙ ΜΑΛΩΣΕ ΜΕ ΤΗΝ HELLE.ΠΑΡΕΤΟΝ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ. ΑΛΕΧ
Takh,
panta pisteua oti h ideologia einai "emfuth" sta panta, eite to theloume eite oxi.
Mporoume na kanoume mia suneidhth (h' asuneidhth) epilogh na thn agnohsoume, eite gia logous apatheias eite giati kai h pollh ...mizeria trwei ton afenth - kai auto einai sebasto, entelei se olous mas aresei na diaskedazoume, na ksexniomaste kai na summetexoume. Kai den skopeuw na kanw 'anendoto' - tha paw kai tha pswnisw apo to Mall.
Alla sto telos telos, h ideologia einai aplws enas kwdikas aksiwn kai protimhsewn - kai h kathimerinothta einai o xwros pou kat'eksoxhn diamorfwnetai apo thn ideologia.
katarxas na po oti ginetai mia poli endiaferousa sizitisi...
sto mall kai piga kai mou arese sxetika...
katarxas epeidi tixainei na meno kai konta, prosopika me volevei para poli, opote kai genika xairomai gia tin iparksi tou...
san parousia stin poli i alitheia einai oti dimiourgei arnitiko xoro... de sinomilei kai den sinallasetai ousiastika me tin poli... emena omos de me apogoitefse afto to gegonos (pou alloste einai simfito me tin ennoia tou mall) alla to oti to perimena poli pio... pos na to po... grandeur!
ego exo na po to eksis... ontos ola afta ta fainomena o ditikos kosmos ta exei perasei tin proigoumeni (stin kaliteri periptosi) dekaetia... as ta perasoume kai meis grigora grigora na ta varethoume na teleionoume... mia morfi katanalosis einai kai afti... kai tetoioi xoroi stin poli kindinevoun apo afto akrivos pou presvevoun... TIN KATANALOSI...peftoun thimata tis idias tis ideologias tous... opote de kindinevei kanenas... JK
Τι ωραία συζήτηση...Ισως αλλοι θα επρεπε να γράφουν τη στηλη και να κουβεντιάζουμε μετά...Κριμα που λείπει απο την κουβέντα και ο "ημίαμος"...Roman εχεις ακούσει τίποτα για τους "Ανωνυμους σεξουαλικώς εθισμένους" στην Αγγλία;Τους αναφέρει κάπου ο Γκίντενς και με εχει ιντριγκάρει η ιστορία.Το ψαχνω στην Ελλάδα,πλην ομως...
gia na eimai eilikrinhs to eixa akousei mono "apo dw ki apo kei" (mallon prepei na prosexw tis parees mou!!).
alla twra pou to aneferes to epsaksa ligo kai brhka auto to site:
http://www.saa-recovery.org/
Pantws gia na eimai eilikrinhs oi erwthseis pou kanoun (sto mikro quiz gia na diapistwseis ean eisai seksoualika eksartimenos) den perigrafoun kai tipota to idiaitero. Kai parolo pou o ethismos (kai h makroxronia elleipsh metrou - se otidhpote kai na prokeitai, alkool, narkwtika klp) mporei ontws na exei poli arnhtiko antiktupo sti zwh kapoiou, oi katastaseis pou perigrafei h selida auth den apexoun apo ta kathimerina problhmata kai tis empeiries olou tou kosmou - to na thewreitai kapoios pou ...plhroi mia apo autes tis proupotheseis ws seksoualika ethismenos einai mallon auto pou sta agglika leme "moral panic" kai enas eukolos tropos gia na proselkusoun fobismenous (kai kuriws monaxikous) pelates.
Η τελευταια παρατηρηση του ROMAN μου φανηκε πολυ ευστοχη αν την καταλαβα καλα.Δεν νομιζω και εγω οτι παντα πισω απο καθε ανθρωπινη συμπεριφορα υπαρχει παντα μια αποκρυσταλωμενη ιδεα η οποια υπαγορευει την καθε πραξη. Ισως πολες συμπεριφορες πηγαζουν απο αλλες αιτιασεις και δημιουργουν μια ιδεα/moto προκειμενου αυτη να αποτελεσει αναφορικο σημειο ωστε να στοιχοιστουν καπιοι γυρω της.Προσωπικα ειμαι λιγο δυσπιστος κατα ποσο κατι τετοιο αποτελει μια αληθινη σταση ζωης δηλ.μια αυθεντικη και και συνειδητη ας πουμε προσπαθεια ελευθεριακης διαχειρισης της λιμπιντο.Περισοτερο μοιαζει με μια ακραια/απελπιζμενη προσπαθεια εντυπωσιασμου προκειμενου να τραβηξουν την προσοχη και το ενδιαφερον μιας ολο και πιο απαθους και ολο και δυσκολοτερα εκπλησομενης κοινωνιας.Δεν ξερω αν ειναι ετσι αλλα παρομοιες ανθρωπινες συμπεριφορες φτανουν στα αυτια μου σαν σπαραχτικες- πολλες φορες-κραυγες που εκλυπαρουν την προσοχη και το ενδιαφερον των αλλων παρα σαν αληθινη προσπαθεια σεξουαλικου αυτοπροσδιορισμου και ηθικη εξερση. Φυσικα δεν αποκλειουμε την εκδοχη της επιδιωξης του οικονομικου η οποιου ωφελιμισμου.Αυτη εξαλου δεν ειναι και μια απο τις πτυχες και διαφορων καρτουνς που παρελαυνουν απο τα ελληνικα καναλια ως δηθεν εκπροσωποι των ομοφιλοφυλων η οποιων αλλων ομαδων.Αληθινα εχω την εντυπωση κ.Καμπυλη οτι προκειται για ενα-οπως και τοσα αλλα-θεμα που αξιζει τον κοπο να το θιξει καποιος για αυτο και σας το εθεσα σε προηγουμενο σχολιο μου.Πολλα πρεπει να ειπωθουν γυρω απο αυτα και που δυστυχως δεν λεγεται τιποτα εκτος απο τον να δημιουργουν...θορυβους. Α Σ
gia na eimai eilikrinhs, agaphte file A.S., to epixeirima mou itan diaforetiko (gia tin akribeia arketa antitheto pros to diko sas).
Nomizw oti exoume tin tash na dhmiourgoume tampeles kai dixotomies (opws sexoualika aithismenos / 'normal' i' straight / gay klp) oi opoies mas diefkolunoun na katatasoume tous anthrwpous se koutakia kai na bazoume se taksh tis skepseis mas.
Sigoura uparxoun kapoioi pou h zwh tous eksartatai apo to sex (i' to faghto i' to alkool i' ta narkwtika) kai auto isws den einai kalo (gia tous idious - poios eimai egw na krinw kai na poinikopoihsw tin anthrwpines idiaiterothtes kai adunamies?).
Me to na dhmiourgoume pathologies kai tampeles "seksoualika eksarthmenwn" (Kai kuriws me to na thetoume toso xamhla oria / krithria "eisdoxhs" se auto to club) ousiastika poinikopoioume tin anthrwpinh seksoualikothta kai fush h opoia den einai aspro / mauro alla ena ouranio tokso, enas aksonas.
Epomenws, auto pou eseis onomazete "kartoun", gia mena einai eksisou sebasto (isws pio sebasto) apo tous kurious me tis grabates pou bgainoun sta deltia twn 8 kai poulane sobarofaneia kai euprepeia. Toulaxiston ta "kartoun" einai entaksei kai eilikrineis me ton eauto tous - den kserw ean auto isxuei kai gia tous diaforous "eidikous" oi opoioi paragoun kriseis apo thn eksedra.
Gia perissotera, omws, epifulasomai - gia otan balei sto blog to shmerino tou arthro o Takhs.
Filika, R.
Αγαπητε φιλε Roman δεν νομιζω οτι μας υποχρεωνει καποιος να διαλεξουμε το λιγοτερο κακο αναμεσα στα καρτουνς και στους σοβαροφανεις με τις γραβατες,αφου και οι δυο αυτες κατηγοριες επιλεγουν απο μονοι τους τον ρολο τους.Μπορω να κατανοησω "ανθρωπινα"το καρτουν ομως δεν θα το δω με συμπαθεια δηλ.σαν θυμα των κακων με τις γραβατες,ουτε θα επιχειρησω να μπω στη θεση του για κανενα αλλο λογο παρα μονο για να τον κατανοησω,αυτο δηλ.που στην ψυχολογια ονομαζουμε ετεροπαρατηρησια.Η ανοχη μου για τους διαφορετικους απο μενα και η αγαπη μου για αυτους ειναι αυτονοητη υποχρεωση μου σαν κοινωνικο ατομο αλλα δεν συνεπαγεται την ταυτηση μου μαζυ τους ουτε την ελειψη τυχον κριτικης μου απεναντι στις οποιες συμπεριφορες εκτιμω σαν λαθεμενες.Προφανως αναφερομαι στα αυτονοητα.Οχι δεν θεωρω κανεναν θυμα κανενος και φυσικα ουτε τα καρτουνς θυματα των σοβαρων,απλα θεωρω οτι ο καθενας-ομαδα η ατομο-εχει(λαθος) λογους να αυτοπαρουσιαζεται ως θυμα ασκωντας ταυτοχρονα και το δικαιωματου να αυτοπροσδιοριζεται.Σημερα ο καθενας εχει επιλογη,αυτο που ισως του λειπει ειναι η αποφαση του να την στηριξει καταβαλοντας και το οποιο κοστος συνεπαγεται αυτη.Ισως γιαυτο πολοι καταφευγουν στην γραφικοτητα ή πονταρωντας στην ευαισθησια καποιων η καβαλανε το ρευμα της εποχης για να ταξειδεψουν χωρις να πληρωσουν εισητηριο.Ποιος ειπε οτι οι σοβαροι με τις γραβατες δεν ειναι σημερα γραφικοι και δεν χρεωνονται με το κοστος που αναλογει σαυτη τους την επιλογη(της γραφικοτητας);Εσυ τουλαχιστον τους το χρεωνεις,το ιδιο και εγω.Γραφικοτητα ειναι αλωστε και το να βαζει κανεις ταμπελες,προσπαθω να το αποφευγω,δεν ειμαι σιγουρος οτι το κανουν και αυτοι για τον εαυτο τους(οι μεν και οι,οπιοι,δε).Προσπαθω να πω-και δεν νομιζω πως διαφονουμε επι της ουσιας-οτι δεν υπαρχει τζαμπα/δωρεαν επανασταση και η μονη ειλικρινης βοηθεια που μπορει να παρασχει το ατομο ή η κοινωνια στον καθε εξηρτημενο,μειονωτικο κλπ ειναι να τον βοηθησει να ειναι ειναι υπευθηνος,να αναλαμβανει δηλ τις ευθηνες των επιλογων του και να τις υπερασπιζεται με εντιμοτητα(=καταβαλοντας το αντιτιμο).Ολα τα αλλα ειναι απλως..φιλανθρωπια η οποια δημιουργει αναξιοπαθουντες και αντι να λυσει το προβλημα δημιουργει ρατσιστικες συμπεριφορες και το αναπαραγει.Επιμενω συνεπως αντι για πλειοδοσια σε "κατανοηση","ανοχη","ταυτιση",που εκτος των αλλων αποτελουν και ενοχικες συμπεριφορες,ειναι πιο χρησιμη για ολους μας η υπευθηνη αναζητηση των αιτιασεων καθε προβληματος και η σοβαρη υποστηρηξη των επιλογων μας.
(Μην παρερμηνευσεις το υφος μου δεν απευθυνομαι προσωπικα ).
Για το προηουμενο σχολιο....Α Σ
nai ok, exeis dikio file AS.
ontws sumfwnoume - mallon parekshghsa ta legomena sou opote lathos mou.
(YG xairomai pou den eimai o monos pou briskei tous grabatomenous grafikous).
Λαμπρόν και επιμορφωτικότατον το άρθρο σου, φιλάδελφε Τάκι.
Πλήν όμως δέον να επιμανθή πως ο «φρενοβλαβής, περιφερόμενος ελεύθερος εν τοις οδοίς» Ιωάννης Καραδήμος ήτο όντως ο νόμιμος βασολεύς των ΕLλήνων, ο προφητευόμενος εκ της πενίας βασιλέας που θα ηγηθεί της 6ης κοσμοκρατορίας ημών και δικαίως διεξεδίκησε τον θρόνον του!
Να μην επαναληφθεί τοιαύτη εσφαλμένη επισήμανσις, ή δε μη η ρομφαία του αρχαγγέλου θα επιπέσει εις την κεφαλήν υμών!
βαθυτατα θλιμμένος για το ατόπημα και ωφελιμιστικά σκεπτόμενος ομολογώ:Ναι ,ητο ο βασιλεύς.Κι αυτο διότι ειναι ο δευτερος για τον οποίο δυστυχως τιποτε δεν εχει διασωθεί σχετικά με τον θάνατό του.Οπως και κάποιου αλλου -επίκαιρου αν δεν απατωμαι...
Hi there ##name##.
depths vertical accord medication beginningde accordingly lack relaxed yearly recruit yrempty
lolikneri havaqatsu
Δημοσίευση σχολίου