«Πρώτον, δεν είμαι Εβραίος. Ας το πει αυτό και ο πρωθυπουργός. Δεύτερον, δεν είμαι κομμουνιστής. Ας το πει αυτό και ο κ. Καραμανλής. Τρίτον, δεν είμαι ομοφυλόφιλος. Αυτό δεν μπορούν να το πουν πολλοί». Το απόσπασμα από την ομιλία του Γ. Καρατζαφέρη στις 28 Μαΐου 2002 στην Κόρινθο δεν έτυχε ευρείας δημοσιότητας. Πάντως, ο αρχηγός του ΛΑΟΣ είχε συνηθίσει το ακροατήριό του σε τέτοιους ασύνδετους αφορισμούς. (Αλλωστε στα περί εβραϊκής καταγωγής του κ. Σημίτη είχε αναφερθεί και παλαιότερα μιλώντας για τον παππού του τότε πρωθυπουργού, Ααρών Αβουρή).
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ
Η Μικρή Χώρα στο Σκοτάδι
Πριν από 1 χρόνια
8 σχόλια:
Τάκη, τα συγχαρητήριά μου για το ότι υπενθυμίζεις ποιος ήταν ο Καρατζαφέρης πριν το κόμμα του αποκτήσει πιθανότητα να εισέλθει στη Βουλή. Ελπίζω κάποια στιγμή να το θυμηθούν αυτό και οι δημοσιογράφοι που τον φιλοξενούν στις εκπομπές τους και που το χειρότερο που έχουν να τον ρωτήσουν είναι για τους μετανάστες.
Σχετικά με το συμβιβασμό του ΛΑΟΣ, ελπίζω να παρακολούθησες το πρόσφατο πολύ καλό ρεπορτάζ του Τ. Τέλλογλου για τους "Φακέλους". Εκεί ο κος Γεωργίου δήλωσε ευθαρσώς ότι, αν και γνώριζαν ότι αυτό θα επηρέαζε προς τα κάτω το αποτέλεσμα της κάλπης, προτίμησαν συνειδητά να αποφύγουν τις ακροδεξιές κορώνες, ώστε, να είναι "εντός" του πολιτικού παιχνιδιού. Σωστός, ε;;;
Κύριε Καμπύλη,
Απέστειλα, την Κυριακή, στην Σύνταξη της «Καθημερινής» την κάτωθι επιστολή, την οποίαν και σάς προωθώ.
Κύριοι,
Αγαπητέ κύριε Καμπύλη,
Έστω και αν με ξενίζει, δεν θα ενοχλούμην τόσο από το παράδοξο να γίνονται κεντρικοί αρθρογράφοι στην «Καθημερινή» δημοσιογράφοι προερχόμενοι από την μαχητική («άκρα»; ) Αριστερά, όπως ο κ. Τάκης Καμπύλης (δύο, ολοσέλιδο και μισής σελίδος, άρθρα την Κυριακή 14 Οκτ.), εάν οι συγκεκριμένοι έδειχναν τουλάχιστον ότι πλέον κατανοούν και αποδέχονται τις αρχές της αστικής μας δημοκρατίας και του πολιτικού μας πολιτισμού, αντί αυτών της «δικτατορίας του προλεταριάτου».
Επί παραδείγματι, βασική αρχή του πολιτικού μας πολιτισμού, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των δικαίου των ευρωπαϊκών πολιτειών είναι η ρήση του Βολταίρου: «Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα αγωνιστώ μέχρι θανάτου για το δικαίωμά σου να το λες.» Ο κ. Καμπύλης το αγνοεί και πρωτοστατεί σε δικαστικές διώξεις βιβλίων.
Φασισμός δεν είναι να γράφεις ή να εκδίδεις φασιστικά ή οποιαδήποτε άλλα βιβλία. Φασισμός είναι να απαγορεύεις και ακόμη περισσότερο να καις φασιστικά ή οποιαδήποτε βιβλία. Ούτε λέξη από τον κ. Καμπύλη για τους αλλεπάλληλους εμπρησμούς και βιαιοπραγίες ακροαριστερών παρακρατικών κατά εθνικιστών εκδοτών.
Επίσης, σε μια ώριμη δημοκρατία, πολιτική δεν είναι η -συγχωρέστε μου την λέξη- ασφαλίτικη νοοτροπία, να κρίνεις τους πολιτικούς σου αντιπάλους, και να το αναπαράγεις συστηματικώς, με το αν έτυχε προ εικοσαετίας και έπαιξαν μπουνιές, νεαροί φοιτητές όντες, σε μια φοιτητική συνέλευση των θερμότατων πολιτικώς χρόνων του '70 και του '80. (Και, πολύ περισσότερο, δημοκρατία δεν είναι η... διαγραφή κάποιου από φοιτητού επειδή είναι «ακραίος» ή οτιδήποτε!) Δημοκρατία σημαίνει διάλογος επί πολιτικών θέσεων.
Δυστυχώς, εν έτει 2007, η καθεστωτική εν Ελλάδι αριστερά, έναντι των πολιτικών θέσεων αντιπαραβάλλει μόνον ταμπέλες του είδους «εθνικιστής», «ακραίος» κ.λπ. δολοφονία χαρακτήρων, όταν δεν αντιπαραβάλλει ποινικές διώξεις, βόμβες μολότοφ, ξυλοδαρμούς και εμπρησμούς βιβλιοπωλείων.
Μετά τιμής,
Φειδίας Ν. Μπουρλάς
[Τα πλήρη στοιχεία μου είναι στην διάθεση της εφημερίδος.]
Κε Μπουρλά,
1) Ουδεμία δίωξη απόψεων λαμβάνει χώρα στη δίκη Πλεύρη. Δίωξη απαράδεκτων και παράνομων προτροπών σε μίσος και βία (βλ. το ν. 927/1979) γίνεται. Αντιγράφω, εντελώς ενδεικτικά, από το κατηγορητήριο:
«Έτσι θέλουν οι Εβραίοι. Διότι μόνον έτσι καταλαβαίνουν: εντός 24 ωρών και εκτελεστικό απόσπασμα», « Ο Ναζισμός λοιπόν γνωρίζων καλώς τα Εβραϊκά σχέδια απεφάσισε, όπως αλλού περιγράφω, να εκδιώξει τους Εβραίους από την Ευρώπην. Και έπραξε κατά την γνώμιν μου πολύ ορθώς. Η απαλλαγή της Ευρώπης από τους Εβραίους είναι επιβεβλημένη, διότι ο Εβραϊσμός συνιστά απειλή κατά της ελευθερίας των Εθνών», «Εβραίος (στο θρήσκευμα) και άνθρωπος είναι έννοιαι αντιφατικαί, δηλαδή η μία αποκλείει την άλλην».
Πείτε μου, κε Μπουρλά, είναι αυτή παράθεση επιστημονικών απόψεων; Σαφώς και δικαιούται ο οποιοσδήποτε να εκφράζει την άποψή του, όποια και αν είναι αυτή. Ο ν. 927/1979 δεν απαγορεύει την αμφισβήτηση του Ολοκαυτώματος. Ο καθένας μπορεί, αν θέλει, να το αμφισβητήσει. Δεν μπορεί, όμως, να προτρέπει σε πράξεις βίας ή σε εκδήλωση μίσους εναντίον οποιασδήποτε ομάδας πολιτών εξαιτίας της φυλής, του θρησκεύματος κ.α. παρόμοιων χαρακτηριστικών. Αυτό απαγορεύει ο ν. 927/1979 και για το λόγο αυτό διώκεται ο Κ. Πλεύρης.
2) Φαντάζομαι ότι ο κος Καμπύλης είναι αντίθετος με την επίθεση στην έκθεση βιβλίου, όπως κάθε νομοταγής πολίτης είναι. Ο κανόνας, κε Μπουρλά, είναι ότι ο εκάστοτε πολίτης είναι αντίθετος με τέτοιες ενέργειες. Επομένως, δεν χρειάζονται δηλώσεις φρονημάτων. Με αυτό το σκεπτικό, θα μπορούσα και εγώ να ζητώ επίμονα από τον κο Καρατζαφέρη να καταγγείλει την επίθεση εναντίον των Πακιστανών στο Ρέντη. Δεν το κάνω, όμως, γιατί πραγματικά φρονώ ότι ο κος Καρατζαφέρης, ως μέλος του Κοινοβουλίου, είναι αντίθετος σε τέτοιες ενέργειες. Και ας είχε κάποιες σχέσεις με τη Χρυσή Αυγή στο παρελθόν.
3) Ο κος Βορίδης, όπως τουλάχιστον αναφέρει ο κος Καμπύλης (διότι εγώ δεν έχω προσωπική άποψη), δεν περιορίστηκε να ανταλλάξει μπουνιές, όπως λέτε, στο επίμαχο επεισόδιο. Αντιγράφω από το τότε ρεπορτάζ της Ελευθεροτυπίας: "Επιδρομή από φασιστοειδή στοιχεία και μέλη της ΕΠΕΝ οπλισμένα με στιλέτα και λοστούς έγινε χθες το πρωί στη Νομική Σχολή της Αθήνας, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν εννιά φοιτητές και να προκαλέσουν ζημιές στο κτίριο. Την ίδια ώρα συνεδρίαζε το κεντρικό Συμβούλιο της ΕΦΕΕ, που αποφάσισε να υποβάλει μήνυση κατά του Μάκη Βορίδη (πρόκειται για φοιτητή της Νομικής σχολής που έχει διαγραφεί από τον φοιτητικό σύλλογο για φασιστική δράση) που ηγείτο της ομάδας των φασιστών". (αναφέρεται στο http://www.iospress.gr/ios2002/ios20020609a.htm).
Επίσης, έχουν διατυπωθεί και σοβαρές υπόνοιες σχέσεων μεταξύ του κου Βορίδη και της τρομοκρατικής οργάνωσης ΜΑΒΗ (http://www.iospress.gr/mikro2002/mikro20021005.htm).
Τέλος, ο κος Βορίδης υπήρξε Πρόεδρος της νεολαίας της ΕΠΕΝ, που ίδρυσε ο δικτάτορας Παπαδόπουλος.
Μετά από όλα αυτά, δεν νομίζετε ότι θα πρέπει να είμαστε λίγο επιφυλακτικοί απέναντί του;
Είναι απορίας άξιο γιατί μερικοί πολιτικοί επιλέγουν την αρνητική ταυτότητα, λένε εύκολα τί δεν είναι, δύσκολα λένε τι είναι.
Διότι έτσι αποκαλύπτουν τα μυστικά τους. Να υποθέσει κανείς ότι είναι με τους εχθρούς αυτών που δεν είναι; μάλλον.
Αρα όσοι θεωρούνε ότι ο ναζισμός ηττήθηκε με τον χιτλερισμό δεν βοηθάει να δούμε τη πραγματικότητα, η οποία δεν ορίζεται μόνο απο τις ιδέες. Ορίζεται απο τις σχέσεις των τομέων της οικονομίας και τις σχέσεις του με τα είδη του κράτους.
Αντί να επικεντρώνεται κανείς σε φανατικά ανάξια βιβλία καλό είναι να στρέψει το ενδιαφέρον στον αντι-τραπεζικό λόγο του κ. Καρατζαφέρη, στον καταιγισμό ληστειών, κλπ.
Μήπως θυμίζει ιστορία αναβίωσης των "Πρωτοκόλλων",ιστορικά αποτυχημένη βέβαια, αλλά πολιτικά ευκαιριακή;
Δεν μισούν τους Εβραίους, όπως και τους τσιγγάνους, μισούν τη γνώση τους για το εμπόριο και τις τράπεζες, στον φυλετικό ρατσισμό κρύβονται. Βέβαια και κάποια αριστερά βολεύεται ... και κρύβει το ζήτημα.
Γιατί ο κ. Καμπύλης δεν αναφέρει τις τελεσίδικες αποφάσεις της Δικαιοσύνης για την επίθεση στην Νομική, το ΜΑΒΗ κ.λπ., αλλά απλώς επαναλαμβάνει τις κατηγορίες σαν να είναι ακόμα ύποπτοι ή υπόδικοι οι αναφερόμενοι πολιτικοί; Μήπως επειδή οι αποφάσεις είναι αθωωτικές; Λυπάμαι, αλλά αυτό δεν είναι δημοσιογραφία, είναι λασπολογία και προσπάθεια «δολοφονίας χαρακτήρων» (character assassination). Προφανώς με πολιτικά κίνητρα.
Τάκη, επανέρχομαι για να επισημάνω άλλη μία απόδειξη του, προφανούς πλέον, συμβιβασμού στο ΛΑΟΣ: όπως αναφέρει η σημερινή Κ.Ε. (http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=15041472), το εθνικιστικό περιοδικό "Patria" συγχαίρει τον Καρατζαφέρη επειδή "με τα πισωγυρίσματά του και τα κοψίματά του εξασφάλισε για το ΛΑΟΣ το 3,8% και το περιόρισε εκεί". Και συνεχίζει, εξηγώντας ότι με αυτά τα κοψίματα (εννοεί κομματικών στελεχών) μπήκαν στη Βουλή οι "εθνικιστές" υποψήφιοι!
Ένα από αυτά τα κομματικά στελέχη, ο Π. Θεοδωρακίδης, ήδη αποχώρησε από το κόμμα, καταγγέλλοντας τη μετεκλογική στροφή προς την άκρα δεξιά (http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=866880).
Να, λοιπόν, που δεν πρόλαβε να περάσει ούτε μήνας από τις εκλογές και το ΛΑΟΣ αποφάσισε να δείξει το πραγματικό του πρόσωπο, αυτό που προσπαθούσαν, 2-3 χρόνια τώρα, να ωραιοποιήσουν τα ηγετικά του στελέχη.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ Η ΑΠΛΑ ΕΤΣΙ ΤΟ ΛΕΣ?
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΡΙΕΤΤΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ
ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ
ΜΕ ΚΡΙΣΕΙΣ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ
ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ
Στη Φιλοσοφική Αθηνών πρόκειται να εφαρμοστεί την επόμενη εβδομάδα ο νόμος – έκτρωμα της κ. Μαριέττας Γιαννάκου για την κρίση μελών ΔΕΠ.
Ο νόμος «προβλέπει εξωτερικούς κριτές» οι οποίοι λειτουργούν ως «εντεταλένοι χειρουργοί» σύμφωνα με τη ρήση του δικτάτορα Γ. Παπαδόπουλου για να «αφαιρέσουν» από την Πανεπιστημιακή κοινότητα επιστήμονες αναγνωρισμένης αξίας και δημοκρατικού ήθους. Στη θέση αυτών θα «εκλεγούν άτομα μειωμένης έως ανύπαρκτης επιστημονικής κατάρτισης, όπως οι πάτρωνές τους και «απόλυτα ελεγχόμενοι».
Η «πρόβα τζενεράλε» θα γίνει την επόμενη Τετάρτη με την προσπάθεια εκλογής στη θέση του Λέκτορα «Παιδαγωγικής Ψυχολογίας» της Φιλοσοφικής Αθηνών ενός Δασκάλου διετούς φοίτησης με ελάχιστο έως ανύπαρκτο σοβαρό επιστημονικό έργο, λες και οι Φιλοσοφική δεν έχει πτυχιούχους επιστήμονες και διδάκτορες ανεγνωρισμένου κύρους!!!
Ο κ. Ευριπίδης Συλιανίδης για το σκάνδαλο αυτό τι λέει?
Καλούνται οι σώφρονες Καθηγητές, Πολιτικοί και ο Εισαγγελέας να παρέμβουν για να σταματήσει η πρώτη «εκλογή – παρωδία»...
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ
Δημοσίευση σχολίου