Η δικη της 5ης Σεπετεμβρίου είναι η πρωτη που θα γινει στην Ελλάδα με τον αντιρατσιστικό νόμο και στην οποία εμπλέκονται –εστω και εμμεσα – πρωην και νυν στελέχη ενός πολιτικού κόμματος , του ΛΑ.ΟΣ.
Επίσης είναι η πρωτη φορά που το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο στην Ελλάδα καταφευγει στη δικαιοσύνη ζητώντας να καταδικαστούν με τον αντιρατσιστικό 927/79 ο Κ.Πλεύρης και τρείς αρθρογράφοι του «Ελεύθερου Κόσμου» .
Ο πρώτος ,γνωστός ακροδεξιός πέρασε και από τον ΛΑ.ΟΣ αλλά δεν εμεινε, συνέγραψε ένα ανατριχιαστικό «εργο» 1400 σελίδων με τιτλο «Εβραίοι,ολη η αλήθεια» μεσω του οποίου ουτε λίγο ουτε πολύ εγκαλεί τους γερμανούς ναζι επειδή «δεν απήλλαξαν την Ευρώπην μας από τον εβραιοσιωνισμό ενω ηδύναντο να το πράξουν. Στο ερώτημα λοιπόν, αν ήτο σωστό, που οι Γερμανοί συνεκέντρωσαν τους Εβραίους, δια να τους μεταφέρουν στην Μαδαγασκάρη η απάντησις έρχεται μόνη της: Μέσα από όσα διδάσκουν και επιδιώκουν οι Εβραίοι, δεν ήτο σωστό αυτό που έκαναν οι Γερμανοί. Έπρεπε να τους έστελναν όχι στη Μαδαγασκάρη, αλλά στον Ιεχωβά τους να διαβάζουν μαζί όρθιοι το Ταλμούδ ».
Το βιβλίο του Κ.Πλεύρη (πρωτοκυκλοφόρησε πριν από 15 μηνες και ηδη στα βιβλιοπωλεία υπάρχει η δευτερη εκδοση) ετυχε θερμότατης υποδοχής από τρεις αρθρογράφους του «Ελεύθερου Κόσμου» τους Δ.Ζαφειρόπουλο(πρωην στελεχος της Χρυσης Αυγής) ,Θ.Χατζηγώγου και Μ.Γεωργιλά (ο τελευταίος εχει διαχωρίσει τη θέση του μετα την παραπομπή του).
Δικηγόρος του Κ.Πλεύρη είναι ο γυιός του Αθανάσιος (ενεργό στέλεχος του ΛΑ.ΟΣ) αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα για τον Γ.Καρατζαφέρη είναι το πλέον προβεβλημένο στέλεχος του ,ο Αδωνις Γεωργιάδης ,ο οποίος μεσα από τις γνωστές «τηλεμάρκετινγκ» εκπομπές του προπαγάνδιζε το βιβλίο και διακήρρυτε την συμφωνία του με τις «θέσεις» του Κ.Πλεύρη.
Το ζητημα για τον αρχηγό του ΛΑ.ΟΣ είναι το εσωκομματικό «συμβόλαιο» που ζητησε από τα στελέχη του να υπογράψουν και με το οποίο δηλώνουν ότι τασσονται εναντίον κάθε μορφής ρατσισμού και ξενοφοβίας.
Το (ευρύτερο) ζητημα ωστόσο είναι οι απόψεις που εκφράζονται στο βιβλίο και οι οποίες δικαιολογούν την παραπομπή του συγγραφέα με τον αντιρατσιστικό νόμο ,αφου σαφέστατα (οπως αναφέρει ο εισαγγελέας )προτρέπει σε βία εναντίον συγκεριμένων ομάδων του ελληνικού πληθυσμού.Σχετικά υπομνήματα κατέθεσαν και το «Παρατηρητήριο του Ελσίνκι» και η «Αντιναζιστική Πρωτοβουλία» η οποία σηκωσε και το κυριο βάρος της ανάδειξης των νομικών (και ηθικών) επιχειρημάτων.
Ο Κ.Πλεύρης ξεκινά από τον αποδεδειγμένα μυθο του «Πρωτοκολλου των σοφων της Σιών» για να στηρίξει την «αλήθεια του» η οποία ξεκινά από την αποδοχή του Ολοκαυτώματος!
Στη σελιδα 600 ξεκαθαρίζει πως «… δηλώ εξ αρχής, ότι είμαι Ναζί, φασίστας, ρατσιστής, αντιδημοκράτης, αντισημίτης» ενώ μετα από 142 σελίδες καταλήγει:
«Έτσι θέλουν οι Εβραίοι. Διότι μόνον έτσι καταλαβαίνουν: εντός 24 ωρών και εκτελεστικό απόσπασμα».
Και για να μην παραμείνει η παραμικρή αμφιβολία ο Κ.Πλεύρης γράφει(σελ 1228) : « …Μέχρι τότε για μας οι Εβραίοι θα παραμείνουν θανάσιμοι εχθροί, ιδιότητα που μόνοι τους επέλεξαν με όλας τας συνεπείας αυτής της αποκλειστικής των επιλογής. Με την ευκαιρίαν αυτήν προειδοποιούμεν: 1. Τους Εβραίους που κυκλοφορούν με Ελληνικά ονόματα, δια να κρύπτουν την πραγματικήν καταγωγήν των2. Τους πράκτορας των Εβραίων, ιδίως δημοσιογράφους, πολιτικούς και τηλεπαρουσιαστάς, που εξυπηρετούν τον εβραιοσιωνισμό3. Τους οικονομικούς παράγοντας που διακινούν το παρασιτικό εβραϊκό κεφάλαιο, υπό μορφήν ΑΕ «Τράστ», «Χόλντιν», «υπερακτίων εταιρειών» κ.λπ» .
Μία από τις ανατριχιαστικότερες στιγμές αυτου του ογκώδους βιβλίου είναι όχι μόνο ότι ο συγγραφέας δηλώνει πως συμφωνεί με τη δράση των SS στη χιτλερική Γερμανία αλλά η φωτογραφία και η λεζάντα από το (σημερινό) Αουσβιτς που δημοσιεύεται στη σελίδα 1075 : «Καλώς κάνουν και διατηρούν το στρατόπεδο εις καλήν κατάστασιν ,διότι ουδείς μπορεί να γνωρίζει τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον».
Υπενθυμίζεται ότι στην Ελλάδα,στη Θεσσαλονίκη ζει ο τελευταίος επιζών του Αουσβιτς ο κ.Ραφέλ Βαρσάνο.Εχασε φιλους και οικογένεια και σημερα στα 85 του μάλλον δεν θα πίστευε ότι μπορεί και να απειληθεί πάλι και με τον ιδιο τρόπο και μάλιστα μέσα στη χωρα του.
Αλλά ο Κ.Πλέυρης προχωράει ακόμη περισσότερο χαρακτηρίζοντας «τετράπαχα» παιδιά σε στρατόπεδα συγκέντρωσης (δημοσιευει πάλι σχετική φωτογραφία) ενώ στρέφεται πολύ συχνά εναντίον των ελληνοεβραίων: «Στο ερώτημα: μπορεί εις Εβραίος να θεωρηθή Έλλην; Απαντώ ευθέως: όχι. Διότι η φυλετική καταγωγή δεν αλλάζει, με την διοικητικήν πράξιν της παροχής Ελληνικής υπηκοότητος, που είναι νομικόν γεγονός κι όχι φυλετικόν και εθνολογικόν».
(σ.σ Υπενθυμίζεται ότι ο πρόεδρος του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου ,ο κ.Μωυσής Κωνσταντίνης ανηκει στην ομάδα των ελληνοεβραίων που βρεθηκαν στην (σημερινή) Ελλάδα ηδη από τους ελληνιστικούς χρόνους ,πολύ πριν το 1500 όταν και οι ισπανόφωνοι εβραίοι βρηκαν καταφυγιο στην οθωμανική αυτοκρατορία-και κυρίως στη Θεσσαλονίκη και στην Κωνσταντινούπολη.)
Από την «πένα» (και τη χολή) του Κ.Πλεύρη δεν ξεφευγει ουτε ο πρωην γ.γ του ΟΗΕ Κόφι Αναν (τον οποίο στην πρωτη εκδοση χαρακτηρίζει ως «πρώην ανθρωποφάγο» αλλά στη δευτερη εκδοση χρησιμοποιεί τον ηπιότερο(!) χαρακτηρισμό «απόγονος πρωην ανθρωποφάγων».
Στο ενδιάμεσο των δυο εκδόσεων ο Κ.Πλεύρης εξέδωσε και τρίτο βιβλίο στο οποίο καταγγέλει την παραπομπή του σε δίκη ως απόδειξη ότι οι εβραίοι είναι πανίσχυροι και απειλούν έναν συγγραφέα (!)
Υπενθυμίζεται πως μεχρι το 1945 τα δυο τρίτα των ελληνοεβραίων –περισσότεροι από 70.000 ανθρωποι ολων των ηλικιών- χάθηκαν στα ναζιστικά στρατόπεδα.
(To ρεπορταζ δημοσιεύεται σημερα 21/8 στον ΕΤ)
Η Μικρή Χώρα στο Σκοτάδι
Πριν από 1 χρόνια
15 σχόλια:
Ο κύριος Κωνσταντίνης έχει κάθε δικαίωμα να λέει ότι η γενιά του πάει τόσο πολύ πίσω.Οταν το λέει αυτό ένας μη-Εβραιος Ελληνας γιατί γίνεται αντικείμενο χλευής;Μπορεί να εξηγήσει κάποιος νομομαθής τι προβλέπει ο εν λόγω νόμος στην περίπτωση που το αποτέλεσμα της δίκης είναι εναντίον του Πλεύρη;Υπάρχει περίπτωση να κατασχεθούν το βιβλίο και τα αντίτυπά του ή τέλος πάντων να επιβληθεί λογοκρισία;Μπορεί με τον ίδιο νομο κάποιος από τους θιγμένους να μηνύσει την κυρά Μαριέττα και την παρέα της για το βιβλίο ιστορίας της Εκτης δημοτικού;Μπορεί να μηνύσει κάποιος τους συντάκτες Τουρκόφωνης δυτικοθρακιώτικης εφημερίδας για ρατσισμό εναντίον των Ελλήνων;Μπορεί να γίνει το αντίστροφο;
Μάλλον δεν πάμε καλά.με πρόσχημα τον ρατσισμό έχουν να γίνουν πολλά ακόμη.Μάλλον ο Λιακόπουλος δεν θα είναι τίποτα μπροστά σ αυτά που μας επιφυλάσσει το μέλλον.
Αγαπητέ Τάκη,
Αναδεικνύεις ένα ζήτημα που μάλλον δεν προσέχθηκε όσο έπρεπε. Και πώς να συμβεί αυτό άλλωστε εν μέσω εκλογών, που σημαίνει, για τα περισσότερα Μ.Μ.Ε., απουσία άλλων ειδήσεων (πλην ίσως της ιερής μεταμόσχευσης);
Είναι ιδιαιτέρως εντυπωσιακό το γεγονός (εάν είναι πράγματι αληθές) ότι είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος νόμος τίθεται σε εφαρμογή. Επισημαίνω ότι είναι σε ισχύ από το 1979, ενώ όλα αυτά τα χρόνια ο Πλεύρης, αλλά και διάφοροι άλλοι ομοϊδεάτες του, διατύπωναν ανενόχλητοι τις απίστευτες απόψεις τους.
Ας μου επιτραπεί, ως νομικός, να προβλέψω ότι ο Πλεύρης δεν γλιτώνει την καταδίκη: τα όσα γράφει στο βιβλίο (που δεν μπορούν, βεβαίως, ως γραπτά να αμφισβητηθούν) είναι ο ορισμός της προτροπής σε ενέργειες δυνάμενες να προκαλέσουν μίσος, διακρίσεις ή βία για λόγους φυλετικής ή εθνικής καταγωγής και της δια γραπτών κειμένων ή εικονογραφήσεων έκφρασης ιδεών προσβλητικών κατά προσώπου ή ομάδος προσώπων λόγω της φυλετικής ή
εθνικής καταγωγής τους (αυτά είναι τα αδίκηματα που τιμωρεί ο εν λόγω νόμος). Η γνώμη μου αυτή βασίζεται στα αποσπάσματα του βιβλίου που αναφέρονται στο κατηγορητήριο, όπως αυτό δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο.
Το πραγματικό θέμα, όμως, δεν είναι ο Πλεύρης (αυτός είναι γνωστός και μη εξαιρετέος). Το θέμα είναι, όπως πολύ σωστά σημειώνεται στο post, ο Άδωνις, τον οποίο φιλοξενούν καθημερινά όλα τα κανάλια, θεωρώντας κρίσιμη τη γνώμη του επί παντός επιστητού. Ο εν λόγω κύριος είναι μάρτυρας υπεράσπισης του Πλεύρη, ενώ στην εκπομπή του έχει χαρακτηρίσει το επίμαχο βιβλίο "αγαπημένο" του. Περιμένω εναγωνίως την κατάθεσή του. Προβλέπω, πάντως, ένα μεγαλόπρεπο "ναι μεν, αλλά...". Ιδίως αν η δίκη λάβει χώρα στις 05.09 (ήτοι πριν τις εκλογές). Να σημειώσω, πάντως, ότι το όνομα του κυρίου Γεωργιάδη δεν συμπεριλαμβάνεται στα πρώτα ονόματα υποψηφίων που ανακοινώθηκαν από το κόμμα του. Να οφείλεται αυτό, άραγε, στο ότι εξανέστη όταν του ζητήθηκε από τον αρχηγό του να δηλώσει αντίθετος στο ρατσισμό και την ξενοφοβία (http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=15136&m=A48&aa=1);;; Και ο ίδιος ο Καρατζαφέρης, βέβαια, έχει ξεστομίσει διάφορα "περίεργα" κατά το παρελθόν (ενδεικτικά αναφέρομαι στην προσπάθειά του -αν θυμάμαι καλά- να αποδείξει ότι οι Παπανδρέου έχουν εβραϊκή καταγωγή από την πλευρά των Μινέικο).
Τέλος, απαντώντας στο πρώτο σχόλιο: (1) ο Πλεύρης απειλείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών και χρηματική ποινή για το πρώτο και με φυλάκιση μέχρις ενός έτους και χρηματική ποινή για το δεύτερο αδίκημα. (2) οι διατάξεις του επίμαχου νόμου 927/1979 είναι αρκούντως ουδέτερες, ώστε να μπορούν να εφαρμοστούν ανεξαιρέτως σε όλες τις περιπτώσεις όπου υπάρχει ζήτημα προτροπής σε ενέργειες ή προσβολής εξαιτίας καταγωγής. (3) θέμα κατάσχεσης δεν τίθεται, αφού το Σύνταγμα επιτρέπει κατάσχεση εντύπων μόνο σε περιπτώσεις α) προσβολής της χριστιανικής και κάθε άλλης γνωστής θρησκείας β) προσβολής του προσώπου του Προέδρου της Δημοκρατίας, γ) δημοσιεύματος που αποκαλύπτει πληροφορίες για τη σύνθεση, τον εξοπλισμό και τη διάταξη των ενόπλων δυνάμεων ή την οχύρωση της Χώρας ή που έχει σκοπό τη βίαιη ανατροπή του πολιτεύματος ή στρέφεται κατά της εδαφικής
ακεραιότητας του Κράτους και δ)άσεμνου δημοσιεύματος που προσβάλλει ολοφάνερα τη δημόσια αιδώ.
Αγαπητέ Τάκη,
ο αντιρατσιστικός νόμος με προσβάλλει αφάνταστα ως πολίτη με συγκεκριμένη ιστορία και καταγωγή.
Ο Πλεύρης και ο κάθε Πλεύρης μπορεί να γράφει ό,τι θέλει. Χάρις στις ψευτιές και στην άρνηση του Ολοκαυτώματος αναπτύχθηκαν οι Holocaust και Jewish Studies.
Όπως λέει ο φίλος μου ο Πάσχος, η βλακεία, δεν είναι δυνατόν να ποινικοποιείται.
Ο καθένας είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ να λέει ό,τι θέλει. Η κοινωνία έχει κρίση και μηχανισμούς να απαντούν στα ψεύδη.
Ο ρατσισμός, είναι η πιο βρωμερή εκδήλωση του ανθρώπινου πνεύματος και όσοι είναι ανοιχτοί στις ρατσιστικές θεωρίες πρέπει να είναι έτοιμοι να δεχτούν την περιθωριοποίησή τους στην κοινωνία αλλά να στερηθούν την ελευθερία τους επειδή εξέφρασαν τις ιδέες τους; ΠΟΤΕ!
Φίλε Αθηναίε,
επίτρεψέ μου μία παρατήρηση:
ο επίμαχος νόμος δεν έχει καμία σχέση με εκείνους τους νόμους που απαγορεύουν την άρνηση του Ολοκαυτώματος ή της γενοκτονίας των Αρμενίων.
Οι νόμοι αυτοί επιβάλλουν ως νόμιμη μία ιστορική άποψη (άσχετο το αν αυτή είναι προφανώς ορθή) και απαγορεύουν πράγματι την έκφραση της αντίθετης άποψης (έστω και κατακριτέας). Προσωπικά είμαι αντίθετος σε τέτοιου είδους μέτρα.
Όμως, ο ελληνικός νόμος δεν ποινικοποιεί την άρνηση του Ολοκαυτώματος. Αυτό που απαγορεύει είναι α) η εκ προθέσεως πρόκληση μίσους ή βίας εξαιτίας της καταγωγής ενός προσώπου και β) η εκ προθέσεως προσβολή προσώπου εξαιτίας μόνον της καταγωγής του.
Κατά την άποψή μου, μία απλή και με (βάσιμα ή όχι) επιχειρήματα αμφισβήτηση του Ολοκαυτώματος (ή οποιουδήποτε άλλου ευαίσθητου ιστορικού γεγονότος) δεν μπορεί να οδηγήσει σε εφαρμογή του νόμου αυτού.
Το επίμαχο περιεχόμενο του βιβλίου του Πλεύρη, βεβαίως, δεν είναι τόσο η αμφισβήτηση του Ολοκαυτώματος όσο οι διάφορες αναφορές στο (κατ' αυτόν) ημιτελές εργο των Ναζί και οι ύβρεις σε βάρος των Εβραίων συνολικά.
Για να το θέσω διαφορετικά, ο ελληνικός νόμος (κατά την ταπεινή μου άποψη) ούτε την ελευθερία της έκφρασης ούτε τη βλακεία ποινικοποιεί. Ποινικοποιεί μία ειδική μορφή παρότρυνσης σε βία ή αδικαιολόγητες διακρίσεις, καθώς και μία ειδική μορφή εξύβρισης και δυσφήμησης. Αυτό είναι απολύτως συμβατό με τις αρχές του ποινικού και συνταγματικού μας δικαίου.
Κατ' εμέ, ο αντιρατσιστικός νόμος είναι απολύτως συμβατός με το δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση και αναγκαίος τόσο για την αντιμετώπιση ανατριχιαστικών (κατά τη διατύπωση του Τάκη) συμπεριφορών όσο και για την εμπέδωση ενός αισθήματος ίσης αντιμετώπισης ανθρώπων και ομάδων που έχουν διαχρονικά συναντήσει την προκατάληψη.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι τι γράφει ο Πλεύρης στο βιβλίο του. Οι ιδέες του δεν είναι καινούργιες και αυτά που γράφει τα έχει πει πολλές φορές και στις τηλεοπτικές του εκπομπές. Αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι ότι το ακροατήριο στο οποίο απευθύνεται δεν είναι μικρό. Υπάρχουν πάρα πολλοί συμπολίτες μας οι οποίοι ασπάζονται αυτές τις απόψεις. Μάλιστα σε περίπτωση καταδίκης του, που απ’ ότι καταλαβαίνω είναι αρκετά πιθανή, θα εμφανισθεί ως ήρωας κυνηγημένος από τον παγκόσμιο σιωνισμό.
Αθήναιε συμφωνώ μαζί σου, όμως πάντα με προβληματίζει τι γίνεται στην περίπτωση που οι ρατσιστικές ιδέες αρχίζουν και γίνονται πλειοψηφία στις κοινωνίες;
Ρίξε μια ματιά στο Ισραήλ για να καταλάβεις τι γίνεται όταν οι ρατσιστικές ιδέες γίνονται πλειοψηφία.
Νομίζω οτι ο Αθηναιος ανοιξε ενα πολύ ενδιαφέρον θέμα. Δεν ξέρω τι πρέπει να ποινικοποιείται ή όχι ,κυρίως επειδή φοβάμαι αυτούς που θα εχουν τι δυναμη να το ορίσουν.
Οπως θα ειδες Αθηναιε και εγω δεν εθεσα ζητημα κατάσχεσης του βιβλίου.Σαφως και ειμαι αντίθετος σε κάτι τέτοιο.Ας συμφωνήσουμε ωστόσο οτι ακριβως μπροστα στο αδιέξοδο των "γενικών αρχών" μπορούμε κάθε φορά να κρίνουμε κατά περίσταση.Ο Πλεύρης λοιπόν με απασχολεί στο μέτρο που οι "προτροπές" του φαινονται αποδεκτές απο έναν χώρο που διεκδικεί την εισοδό του στη Βουλή.Εκει ολοι οι νεοεκλεγέντες δινουν τον ορκο της προστασίας του Συντάγματος.Στα πολύ συγκεριμένα πλαίσια λοιπόν της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας,(της δικιάς μας προεδρευομενης κοινοβουλευτικής δημοκρατίας) οτιδήποτε αναιρεί τη λειτουργία της σαφως ειναι(και) ποινικά κολάσιμο.
Τέλος, επέτρεψέ μου να διαφωνήσω με την κατά τα άλλα εξυπνη ατάκα του κοινού μας φίλου.Ιδιως οταν μερικές φορές η βλακεία μπορεί να σκοτώσει.Χιλιάδες παραδείγματα νομίζω οτι ειναι κτήμα κοινής γνώσης.
Θα πέσει πολύ γέλιο στην δίκη, αφού ενάγων είναι ο Δημητράς του ΕΠΣΕ, της πιο ρατσιστικής οργάνωσης που υπάρχει. Ο γελοίος αυτός, υποστήριζε τους Ρομά (τσιγγάνους), μέχρι που οι τελευταίοι δήλωσαν ότι θα ψηφίσουν ... ΛαΟΣ. Έκτοτε έχει αρχίσει ανελέητο αγώνα εναντίον τους.
Καλό είναι να γίνει η δίκη για να ακουστούν δημοσίως και να μαθευτούν τα όσα ο Δημητράς (υιός του γνωστού υπουργού της Χούντας)καταμαρτυρεί κατά της Ελλάδας και των Ελλήνων, την οποία, ομού μετά του άλλου γενίτσαρου, του Νακρατζά, δεν χάνει ευκαιρία να διασύρει στα ευρωπαϊκά fora. Μέχρι και αγωγές έχει καταθέσει κατά της Ελλάδας στο ΕΔΑΔ, διότι δεν σέβεται τα δικαιώματα των μειονοτήτων!!
το βιβλιο το εχει διαβασει κανεις σας? που μπορω να το βρω?
Πρώτη φορά θα διαβάσεις ε;
εσυ ανωνυμε τι ζορι τραβας? εχεις να πεις κατι χρησιμο? αν οχι μην αμολας την καθε βλακεια σου και γεμιζεις σκουπιδια τον τοπο.
Κύριε Συντάκτη για να καταλάβω, εσείς διώκετε το φρόνημα σε αυτό το άρθρο; Αν ναι τότε δε χρειάζεται να συνεχίσω καθώς εκτίθεστε μόνος σας, αν όχι τότε γιατί σας αρέσει να μελετάτε την "μία πλευρά της Σελήνης"; Αλήθεια αυτές οι νεφελώδεις προελεύσεις κάποιων εξίσου νεφελωδών ΜΚΟ είναι αθώες μπροστά στη διαβολή του Πλεύρη; Αν τόσο πολύ θίγονται με τις ύβρεις του οποιουδήποτε οι Εβραίοι, γιατί δεν απολογούνται στην ανθρωπότητα για τις ύβρεις που εξαπολύουν τα ιερά τους βιβλία; Πως γίνεται να υπήρξε μίας τέτοιας έκτασης ολοκαύτωμα και ο πληθυσμός του Ισραήλ το 1946 να παρουσιάζει αύξηση;! Αλλά είπαμε, έχει ρεύμα η ροζ αριστερά σήμερα, είναι ουδέτερη όσο και ένα κοινό σαπούνι..
Τακη μου απο τη φάτσα σου βλέπω ότι είσαι για τα μπάζα γιαυτό λοιπόν επειδή κοριτσάκια δε σε πλησιάζουν αντί να ασχολείσε με όμορφα πράγματα όπως ο έρωτας σε πήρε ο πόνος για τους Εβραίους για τους Ελληνες της Σμύρνης που αμφισβητήτε η γενοκτονία τους από Τούρκους συγγραφείς μπήκε κανείς φυλακή στην Τουρκία μάλλον όχι Τακη αχ Τάκη Τσου βρε Τάκη Μπουλουκάκι με το ανοργασμικό φατσάκι
Παντού τα πάντα!
Ένα σχόλιο, Τάκη;
Μάλλον τζίφος η δουλειά!
Κανείς δεν πρέπει να διώκεται για τις ιδέες του σε μία Δημοκρατία, αν θέλουμε να έχουμε δημοκρατία.
Άσχετο: Διαβάζω περίεργα παραπάνω. Τάκη, είσαι "αδελφή"; Δεν έχει σημασία, απλώς ρωτώ. Η φωτό που είχες είχε κάτι το θηλυπρεπές πάντως.
Δημοσίευση σχολίου