Σάββατο, Αυγούστου 20, 2005

Στη «ζώνη» του Μελιγαλά

H ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ: Νεολαϊκισμός. H «στροφή» της ευρωπαϊκής ακροδεξιάς σε πιο «προσιτές» και νεφελώδεις προτάσεις με κύρια χαρακτηριστικά την απαξίωση του κεντρικού πολιτικού συστήματος («οι πολιτικοί τα έχουν κάνει πλακάκια»), την επίκληση του «Λαού» ως ενιαίου συνόλου και την ανάδειξη του μεταναστευτικού προβλήματος ως ρίζα όλων των οικονομικών και κοινωνικών προβλημάτων.

Διαβάστε ολο το αρθρο εδω

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
0comments είπε...

"Ο κεντρικός τους στόχος, όπως εκφράστηκε στη Γένα και θα φανεί πιο έντονα στον Μελιγαλά..."

Νομίζω πως δεν είναι σίγουρο ότι τελικά θα πάρουν άδεια για το "Φεστιβάλ μίσους"τους (Hatewave)
στον Μελιγαλά. Έχουν εκφραστεί έντονες αντιδράσεις από πολλές πολιτικές και κοινωνικές ομάδες αλλά και από ντόπιους και όχι μόνο φορείς(βουλευτές, δημάρχους ...)

vangelakas είπε...

Ναι ναι. Φοβερο η αισθηση της δημοκρατιας που εχουν οι μεσσηνιοι. Γι'αυτο και ησαν ειλωτες καποτε. Ουραγοι.

Εαν ομως σχεδιαζαν καποια εκδηλωση αναρχοαυτονομοι, κομμουνιστες, χασικληδες, ομοφυλοφιλοι, τοτες μεχρι γκαζοζες θα εβγαζαν τα πραγματι φασιστακια που διαμαρτυρονται επειδης θα πανε στα μερη τους καποια αλλα φασιστακια.

Roman είπε...

(Xwris, ennoeitai, na epidokimazw tin sugkentrwsi twn neo-nazi) i sugkekrimeni periptwsi ferni stin epifania to polu duskolo ke evesthito thema tou poia ine ta oria tis dimokratias - pote prepei i dimokratia na amunetai? exoume to dikaiwma na apagoreusoume tin (eiriniki pros to paron) sugkentrwsi i' ritoriki twn akro-deksiwn? H' mipws prepei na perimenoume mexri ta prwta apta simadia bias / "ulikou" ratsismou wste na drasoume? Kai poios apofasizei gia to poies sugkentrwseis & ritorikes ine epikindunes i' oxi? Pws tha antidrousame ean oi mousoulmanoi twn tzamiwn tis Bretanias arxizan ton emmeso alla argo prosilitismo stin Ellada? Kai giati o xristianorthodoxos prosilitismos & kirigma misous tou Arxiepiskopou Xristodoulou na einai apodekta?

H diakrisi mporei na ine oxi metaksu akro-deksiou & mainstream alla metaksu mi anektikou & anektikou. H' - sumfwna me mia alli apopsi - mporei na min xreiazetai diakrisi se mia dimokratia giati i diakrisi i idia ine mia diadikasia mi anektikotitas... (blepe p.x. "to Dimokratiko Paradoxo" tis Chantal Mouffe - isws i sugkrousi ine themiti giati ektononei ta eksw-sustimika stoixeia).

O Meligalas, to NPD, ke ta tzamia tou Londinou ine ola to idio problima: poia ine ta oria tis dimokratias & poios ta orizei?

Telika ine thema koultouras kai oxi apagoreusewn. H tainia "Ptwsh" (Downfall - Der Untergang) deixnei akribws to pws mia dimofilis ritoriki kai to pws ena dimofiles kathestws mporei na metatrapei se lailapa. Dustuxws ksexname. Kako. H' den mathainoume katholou. Akoma xeirotero.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Κωστής Γκορτζής είπε...

Νεολαϊκισμός
Ναζισμός
Νεοφασισμός
Εθνικισμός
Διαφορικός Ρατσισμός
Βιολογικός Ρατσισμός
Κοινωνικός Ρατσισμός
Λεπενισμός
Κομμουνισμός
Μαύρος Πολιτισμός
Λευκός Πολιτισμός
Ένσταση!! Μπουχτήσαμε στους
"-ισμούς"
Ήρθε κι ο Καραμανλής στη ΔΕΘ και μας στούμπωσε κι έναν "καινοτομισμό" νααα, να 'χουμε να πορευόμαστε στο άπειρο του ακατανόητου.

Ανώνυμος είπε...

ΕΑΜ-ΕΛΛΑΣ-ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ!!
ΚΡΕΜΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ

Καμπύλης Τάκης είπε...

Μόλις επέστρεψα απο διακοπές,συγχωρήστε μου οτι δεν μετείχα και πολύ στις συζητήσεις.Εχει πολυ ενδιαφέρον οτι ενω εγω επιχείρησα να μας γνωρίσω αυτούς τους τύπους η κουβέντα που τελικά ενδιάφερε ηταν "να ερθουν ή να μην ερθουν".Θα σταθω στον Roman και στον "Ημίαιμο". Ο πρωτος βάζει ενα ζητημα,ο δευτερος μάλλον ξεμπερδεύει με τρόπο που δεν του πάει αν κρίνω απο τις παρεμβάσεις του στο blog του Μ.Μητσού.
Λοιπόν Roman εγω θα έπαιρνα την κόρη μου την Αρτεμη (που για εντελώς τυχαίους λόγους δεν εχει τον ιδιο χρωμα δέρματος με τον πατέρα της) και θα την πήγαινα να δει αυτο το φεστιβάλ ετσι σαν εμπειρία.Με λίγα λόγια δεν μπορώ να καταλάβω κατ' αρχην το "δικαίωμα" μιας τοπικής κοινωνίας να κάνει εξωτερική πολιτική ουτε και μπορω να εκχωρήσω σε κάποιον(ακόμη και κυβέρνηση;) την εξουσία να επιλέγει στο όνομά μου ποιές ιδέες θα διακινούνται και ποιές όχι. Ουτως ή αλλως το πρόβλημα δεν ειναι -πάντα κατα τη γνώμη μου- τόσο οι ακροδεξιοί όσο η ακροδεξιά ατζέντα που πάντως κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια στην Ευρωπη.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Όχι αγαπητέ, δεν ξεμπερδεύω "εύκολα". Απλά πιστεύω ότι ΟΛΟΙ οι "ισμοί", με τον δογματισμό τους εγκλωβίζουν και φανατίζουν ακόμη και ανθρώπους που υποτίθεται ότι έχουν ανοικτά μάτια και αυτιά στα συμβαίνοντα. Με τον ίδιο τρόπο, προσπαθώ να κινούμαι στο πρακτικό πεδίο διδασκόμενος από τους αξιόλογους συνομιλητές του Μητσού. Το ότι μπούχτησα, χάνομαι στη "θεωρία", μπορεί να οφείλεται και στην αμάθειά μου επί των επιμέρους "ισμών" που παρουσιάζονται κάθε τόσο. Αν χάλασα τη συζήτηση, συγνώμη, αλλά εκτίμησα ότι σοβαρή συζήτηση για δέκα απροσανανατολισμένα παλιόπεδα που καλύπτουν την σεξουαλική τους ανεπάρκεια πίσω από σβάστικες ή και άλλα "σύμβολα", δεν μας πρέπει.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Και επειδή και οι δικές σου απόψεις είναι πολύ ενδιαφέρουσες και ειλικρινείς, θα "αράξω" ως ημίαιμος και στο blog σου υποσχόμενος ότι δεν θα "θορυβώ" άσκοπα.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Όχι αγαπητέ, δεν ξεμπερδεύω "εύκολα". Απλά πιστεύω ότι ΟΛΟΙ οι "ισμοί", με τον δογματισμό τους εγκλωβίζουν και φανατίζουν ακόμη και ανθρώπους που υποτίθεται ότι έχουν ανοικτά μάτια και αυτιά στα συμβαίνοντα. Με τον ίδιο τρόπο, προσπαθώ να κινούμαι στο πρακτικό πεδίο διδασκόμενος από τους αξιόλογους συνομιλητές του Μητσού. Το ότι μπούχτησα, χάνομαι στη "θεωρία", μπορεί να οφείλεται και στην αμάθειά μου επί των επιμέρους "ισμών" που παρουσιάζονται κάθε τόσο. Αν χάλασα τη συζήτηση, συγνώμη, αλλά εκτίμησα ότι σοβαρή συζήτηση για δέκα απροσανανατολισμένα παλιόπεδα που καλύπτουν την σεξουαλική τους ανεπάρκεια πίσω από σβάστικες ή και άλλα "σύμβολα", δεν μας πρέπει.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Και επειδή και οι δικές σου απόψεις είναι πολύ ενδιαφέρουσες και ειλικρινείς, θα "αράξω" ως ημίαιμος και στο blog σου υποσχόμενος ότι δεν θα "θορυβώ" άσκοπα.

2:33 πμ

Καμπύλης Τάκης είπε...

αγαπητε ημίαιμε εισαι απο τους πλέον ευπρόσδεκτους στο blog μου και ακριβως εκεί ηταν η ενστασή μου.Πονταρω στην παρουσία σου για καλές συζητήσεις.Επέτρεψέ μου μία ακόμη διαφωνία:Αυτα τα "δεκα παλιόπαιδα" εχουν ξαφνικά βρεί χρηματοδότες ,τα ακροδεξιά ή λαϊκίστικα κόμματα και στην Ελλάδα καθορίζουν ολο και περισσότερο την πολιτική ατζέντα .Οι πρόσφατες εκλογές στην (ευημερούσα Νορβηγία) εφεραν τους σοσιαλιστες στην κυβέρνηση και τους ακροδεξιούς στην αξιωματική αντιπολίτευση(με συνθημα "εξω οι μετανάστες")! Εχει λοιπόν σημασία ακόμη και τα "παλιόπαιδα" που ειναι δεξαμενή πολλών χρησεων για τους "κοινοβουλευτικούς" ακροδεξιούς να μην βρίσκουν χώρους.Και αυτό δεν θα βασιστεί στους -ισμούς ως γλωσσικό κατασκέυασμα ,αλλα στους -ισμούς ως ιστορία του πολιτισμού.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Ας προσπαθήσουμε, λοιπόν, πρώτα απ' όλα να ορίσουμε τον "πολιτ- ισμό" ώστε να μπορούμε να ερμηνεύουμε καλύτερα τους άλλους
"-ισμούς".
Επειδή όλα τα σε ισμός είναι διαδικασίας σημαντικά (στολισμός, χαφιεδισμός), νομίζω ότι η επικρατούσα άποψη ότι "πολιτισμός" είναι το σύνολο των πνευματικών και υλικών αγαθών μιας κοινωνίας (Μπαμπινιώτης-αν δεν κάνω λάθος), δεν αποδίδει τη διαδικασία που κρύβει μέσα της η λέξη. Διαδικασία διαμόρφωσης πολιτών. Διαδικασία μετατροπής των μεμονωμένων σπηλαιανθρώπων σε μέλη μιας κοινωνίας, σε πολίτες που, για να συμβιώσουν και να πετύχουν περισσότερα απ'ό,τι κατά μόνας, πρέπει συνειδητά να απολαμβάνουν τα δικαιώματά τους και να ασκούν τις υποχρεώσεις τους.
Από αυτή την άποψη, η σημερινή πολιτισμική άποψη, έμφαση στο ατομικό κέρδος, στην πραγματικότητα "αποπολιτίζει" την κοινωνία. Από την άλλη, η Τεχνολογία, επιτρέπει την επικοινωνία ακόμη και μέσα από τις νέες σπηλιές μας και καλλιεργεί μια νέα διαδικασία διαμόρφωσης πλατύτερων ιδεολογιών που θα διαμορφώσουν τους πολίτες της μελλοντικής κοινωνίας.
Στο σημερινό ανακάτεμα, σαφώς και δικαιολογούνται στροφές δεξιά ή αριστερά και ακραίες εκφράσεις τους. Όλα αυτά όμως νομίζω ότι τα ερμηνεύουμε με τους όρους του περασμένου αιώνα και όχι με βάση τις τεράστιες αλλαγές που η τεχνολογία επιβάλλει αργά αλλά σταθερά στη διαμόρφωση του παγκόσμιου νέου "πολιτισμού".

Ανώνυμος είπε...

nice information

Ανώνυμος είπε...

good information