Κάποιες Κυριακές ήταν αρκετό να ξεφυλλίσει κανείς τον «Πολίτη», το free-press της «Αλληλεγγύης» της μη κυβερνητικής οργάνωσης της Εκκλησίας. Η κρατική διαφήμιση στις σελίδες του «Πολίτη» «φώναζε» πως η σχέση της Πολιτείας με την Εκκλησία ήταν εξαιρετικά ζεστή. Υπολογίζεται ότι ξεπέρασε τα 3.000.000 ευρώ η διαφήμιση κρατικών οργανισμών που φιλοξενήθηκαν σε ένα από τα λιγότερο εμπορικά free press της αγοράς.
Η «Αλληλεγγύη» -για την οποία στο εσωτερικό της ιεραρχίας δεν λέγονται και τα καλύτερα- κατάφερε λόγω αυτής της «ζεστασιάς» να γίνει κυρίαρχη και στην πίτα των εθνικών προγραμμάτων που διατίθενται από το Υπουργείο Εξωτερικών σε μη κυβερνητικές οργανώσεις.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ
Η Μικρή Χώρα στο Σκοτάδι
Πριν από 1 χρόνια
3 σχόλια:
ετσι παιζεται το παιχνιδι...Δυστυχως....
To ritsaki edo.
O Χριστός ήταν "σεμνός και ταπεινός" και με τη διδασκαλία του και τις πράξεις του ανεδείκνυε την πνευματικότητά του, τι στο καλό θεός ήταν αν ήθελε αξιώματα και τίτλους δεν θα περιορίζονταν στο ταπεινό γαϊδουράκι για την έλευσή του στα Ιεροσόλυμα, θα είχε τη jaguar της εποχής : άμαξα με πολλά άλογα .Σήμερα δυστυχώς οι υποτιθέμενοι εκπρόσωποί του όσον αφορά τη Χριστιανική Αγάπη πολύ λίγο ή και καθόλου δεν ακολουθούν το παράδειγά Του! τουλάχιστον ας σιωπούν και ας μην προκαλούν.
Δημοσίευση σχολίου