Σάββατο, Φεβρουαρίου 11, 2006

H μίνι φούστα έγινε 40 χρόνων. Και...

ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ο δρόμος Gay-Lussac είναι κάτι σαν τη δική μας Πατησίων. Είναι ο δρόμος των οδοφραγμάτων. Το 1830, το 1848, το 1871, το 1944 και - τελευταία φορά; - το 1968. Εκεί συνέλαβαν και εκτέλεσαν οι «Βερσαλλιέροι» τη Μαρία Δαούδογλου τη μοναδική Ελληνίδα που πήρε μέρος στην Κομμούνα (1871). H Μαρία («σαινσιμονίστρια» στην αρχή, αναρχική στο τέλος) πιθανόν να βρήκε στην Κομμούνα (και) αυτό που σημειώνει η Χριστίνα Κουλούρη (καθηγήτρια Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου): «Στα αναρχικά κινήματα η γυναίκα ήταν πάντα πιο ισότιμη με τους άντρες».

Διαβάστε ολόκληρο το αρθρο εδω...

27 σχόλια:

Sarasides είπε...

Ενίσταμαι!
λανθασμένες πληροφορίες δίδετε κύριε Καμπύλη.
Η μίνι φούστα ήταν μόδα από τον καιρό του Περικλέους και την φορούσαν ακόμα και οι -διάσημες για το έκλυτον του βίου τους- Καρυάτιδες!
Απαιτούμε να επανορθώσετε με ισομεγέθες άρθρο στην ίδια θέση, όπου θα αποκαθίσταται η ιστορική αλήθεια:
ΚΑΙ Η ΜΙΝΙ ΦΟΥΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!

Κωστής Γκορτζής είπε...

Παλιό αλλά καλό ανέκδοτο : Ρώτησαν και τον Δήμαρχο Μυκόνου γιατί...απαγόρεψε τις μινι φούστες στο νησί.
(Γιατί φαίνονταν τ' ---ίδια τους!)

Ανώνυμος είπε...

Μινι και σεξ,μινι και κινημα, τι? Τι σημαινε τοτε,τι σημαινει σημερα? Το μινι τοτε σημαινε εξεγερση.Στο βαθμο που το αιδειο αντιστοιχουσε στη 12η ωρα το μινι εδειχνε παρα5 απο την σεξουαλικη απελευθερωση. Σημερα,40 χρονια μετα,ο δειχτης οχι απλως φαινεται ναχει κολησει αλλα,σημειολογικα τουλαχιστον,κινειται αναποδα.Στους ανδρες επισης τα μακρυα μαλια,οι κοτσιδες,τα σκουλαρικια και γενικα το "φαινεσθαι" αποτελουσαν δηλωση αντικομφορμισμου και διαφοροποιησης για το εξεγερμενο ατομο,σημερα που αυτα αποτελουν "λαϊκη κατακτηση" δεν σημαινουν απολυτως τιποτα.Το "διαφορετικο look" λειτουργωντας αποκλειστικα μεσα στο πλαισιο της μοδας,αποστερημενο απο την αυθεντικοτητα του μυνηματος που εξεπεμπε συνιστα αδεια εικονα. Προκειται για τη σημειολογια ενος κινηματος που στην εξελιξη του μεταλαχθηκε σε μοδα.Το αυτο συνεβη και με το rock που απο εκφραση διαμαρτυριας μετεβληθη σε star system.Τα χθεσινα συμβολα του εξεγερμενου ατομου δεν ειναι τιποτε αλλο απο το ντεκορ του συχρονου συντηριτισμου. Ισως και να απεδειχθη οτι το ουσιαστικο εμποδιο στην σεξουαλικη απελευθερωση δεν υπηρξε η μακρια φουστα αλλα η καταπιεση βρισκεται στις ιδεες απο τις οποιες εμφορειται το ατομο και η κοινωνια. Γιαυτο μεχρι και ο Χριστοδουλος δεν εχει κανενα προβλημα με τα τα μινι και τα σκουλαρικια,στο μυαλο καταλαβε οτι πρεπει να στοχευσει και το επιχειρει με επιτυχια.Ο ερωτισμος αυτη η υπερτατη θεοτητα αδυνατει να πραγματωθει μονο μεσα απο εικονολατρικες τελετουργειες,η ελευθεριακη διαχειριση της γενετησιας ορμης προυποθετει απαλαγη απο ιδεοληψιες κλπ δαιμονες του νοος για να μην εκφυλιστει σε σεξισμο και τα φετιχ της σε σημειολογια του...κωλου.(η αναφορα μου εχει να κανει κυριως με την ελληνικη η παρομοιες κοινωνιες) ΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Κάποτε γράφτηκε ένα καλό άρθρο για τη σχέση μίνι φούστας και χρηματιστηρίου. Όταν το στρίφωμα ανεβαίνει προς τα πάνω ανεβαίνει και ο δείκτης του χρηματιστηρίου. Το μίνι επιβάλεται όταν υπάρχει ανάπτυξη και γινεται πασέ όταν υπάρχει ύφεση. ΜΛ

Καμπύλης Τάκης είπε...

Ζητω συγγνωμη για την καθυστέρηση που οφειλόταν σε τεχνικούς λόγους.(Σας διάβαζα ,αλλα ητνα αδυνατον να δημοσιεύσω σχόλια).
Το λοιπόν "Ενιαυτέ" μηπως αυτο συνέβη διότι ξέμειναν απο μάρμαρο;ασαφαλώς θα θυμάσαι οτι ο φειδίας εξεδιώχθη κακήν -κακώς ως καταχραστης.
Ημίαιμε...
Πρός ΑΣ:"Τα χθεσινα συμβολα του εξεγερμενου ατομου δεν ειναι τιποτε αλλο απο το ντεκορ του συχρονου συντηριτισμου." Απόλυτο μου φαίνεται.Και διαφωνω οτι ο Χριστόδουλος δεν εχει πρόβλημα.Συρεται για να επιβιώσει.Το ιδιο δεν εγινε και με τον..."Παράδεισο";"Ηευτυχία" επρεπε να αναζητηθεί στην άλλη ζωή μέχρι που τελικά εκδημοκρατικοποιήθηκε απο τον Λούθηρο.Επίσης εχω διαπιστωσει(ή κανω λάθος) μια εντελώς απαξιωτική ματια στην ελληνική κοινωνία.Εξηγείστε μου (ισως ετσι καταλάβω καλύτερα) ποια κοινωνία θα ξεχωρίζατε σήμερα;
Προς ΜΛ:Η καλύτερη διάψευση των οσων γράφεται καταγράφηκε στην χρηματιστηριακή κρίση του 2000.

Ανώνυμος είπε...

Μην είστε τόσο κατηγορηματικός κ. Καμπύλη. Εξάλλου δεν γνωρίζετε το άρθρο που επικαλέστηκα. Ή οι δημοσιογράφοι τα γνωρίζετε όλα; Μπορεί. ΜΛ

Καμπύλης Τάκης είπε...

απλώς εδωσα ενα στοιχείο.Που το γνωρίζουμε-πιστεύω-ολοι.Εκτός εαν ο συγγραφέας ενός αλλου αρθρου τα γνωρίζει ολα.Μπορεί

Ανώνυμος είπε...

Tα σχόλια μερικές φορές φαίνεται ότι βλάπτουν. Με συγχωρείτε πολύ. ΜΛ

Ανώνυμος είπε...

ΤΚ Σχετικα με τα "χθεσινα συμβολα" νομιζω οτι αυτη ειναι η..."μοιρα" τους,οταν η ζωη αλλαζει η εικολοπλασια της,τα συμβολα της,αποκτουν ενα αλλο νοημα ή μια αλλη χρηση (στην καλυτερη περιπτωση μουσιακη) αφου αυτα δεν ειναι τα αιτια της ζωης ή της αλλαγης της αλλα η σημειολογια της. Για τον Χριστοδουλο πιθανως το διατυπωσα λαθος,στην αλωση του μιαλου,στον εξουσιασμο της σκεψης στοχευει μεσω της...ψυχης,δεν νομιζω οτι εχει προβλημα με τα μινι ή τα ταγκα απλως το διαπραγματευεται καθοτι δεν παιζει μονος,υπαρχει και αντιπαλος:η αληθης ζωη.Σε οτι αφορα την την δικη μου ματια για την ελληνικη κοινωνια θα επισημανω μονο κατι που αποτελει παρατηρηση των περισσοτερων μας: η ιδια εκτος απο μια υπερφιαλα μεγαλοϊδεατικη ψυχωση για τον εαυτο της ταυτοχρονα εχει και μια (αυτο)απαξιωτικη αντιληψη η οποια προερχεται απο την συμτωματολογια (συνεπειες)της συμπεριφορας της,χωρις βεβαια να εχει την δυνατοτητα να εντρυφισει στα αιτια της συμπεριφορας αυτης.Πιο απλα:στο κακοσχηματισμενο συλογικο ΕΓΩ της συνηπαρχουν η κριση μεγαλειου με την ελειψη αυτοεκτιμησης (αυτη η ελειψη αυτοεκτιμησης δεν εχει καμια καμια σχεση με την Νιτσεϊκη εννοια της "αυτοαμφισβητησης" η οποια αποτελει υγειες φαινομενο και στοιχειο εξελιξης αλλα προκειται για νεκρικη ακαμψια,τον απολυτο βαλτο).Στο σημειο αυτο δεν μπορω να μην αναφερω οτι στην προσφατη ιστορια κανενας πολιτικος χωρος (δεξια ή αριστερα)δεν καταταλαβε την ιδιοσυστασια αυτης της κοινωνιας,με μονη εξαιρεση τον Α Π"νδρεου ο οποιος και φροντισε να "παιξει" με την παθογενεια της αναπαραγοντας την στο επακρον.Αντιθετως αν υπαρχει καποιος που πιθανοτατα δεν εχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ αντιληψη αυτης της "βαθειας κοινωνιας" αυτος ειναι ο Π"απανδρεου ο νεωτερος.Οσο κυνικο και αν ακουγεται προσωπικα τρεμω στην ιδεα της "συμετοχικης δημοκρατιας",ανατριχιαζω στη σκεψη της αναληψης του τιμονιου απο τα καντωνια των "τοπικων κοινωνιων" οπως φαινεται να ευαγγελιζεται το εποαζομενο προγραμα του κοματος.Εχω τον φοβο οτι αν αυτα μπουν σε λειτουργεια πολυ γρηγορα θα βιωσουμε μια πολυ οδυνηρη κοινωνικη περιπετεια.Εξυπακουεται οτι με την διατυπωση αυτων των αποψεων (μου)ειναι αδιανοητο να γοητευθει ουτε,πολυ περισοτερο,να γαλουχιθει η κοινωνια.Ας τις πουμε λοιπον "προσωπικες ματιες"απο την χαραμαδα της πολιτικης.Μια εκτενεστερη αναλυση θα μας οδηγουσε "μοιραια" σε κοινωνιολογικες ατραπους.(ΑΣ said)

Καμπύλης Τάκης είπε...

Προς ΜΛ:Αδυνατω να καταλάβω τον λόγο της "συγγνώμης".Τα σχόλια αντιθέτως κανουν καλο (και) στον διάλογο.Το ιδιο και οι απαντήσεις σ' αυτα.Δεν συμφωνείτε;
Προς ΑΣ:Νομίζω οτι αν λείπει σημερα κάτι ειναι ακριβως η αριστοτεχνική διαχείριση του λαϊκισμού απο τον Ανδρέα(τον οποίο βεβαίως ο ιδιος ανέδειξε σε στοιχείο πολιτικού διαλόγου).Διαφωνω πάντως για τον Γιώργο.
Νομίζω οτι υποσκάπτεται τόσο πολύ απο κορυφαία στελέχη του κομματός του και ετσι μετατρέπονται σε γραφικότητες οσες προσπάθειες ανανέωσης επιχειρεί.
Οσο για τα περι συμμετοχικής κλπ θα διαφωνήσω και πάλι μαζί σας(οχι επι της ουσίας αλλά επι της εξισου σημαντικής διαδικασίας).Ο σεφέρης δεν ηταν ππυ έλεγε "αυτον τον θίασο εχω ,αυτο το εργο ανεβάζω" ;

Ανώνυμος είπε...

Για τον διάλογο και τις προϋποθέσεις του φυσικά συμφωνώ. Εσείς δείξατε να διαφωνείτε. Στον διάλογο ακούμε και αναστοχαζόμαστε και επί όσων δεν μας αρέσουν (ίσως). Αλλιώς τι σόι διάλογος είναι; ΜΛ

Καμπύλης Τάκης είπε...

Ενίοτε στον διάλογο μπορούμε και να διαφωνούμε.Και πάντως να καθορίζουμε τη στάση μας ελεύθερα -ιδίως οταν διακρίνουμε καχυποψία μέσω γενικεύσεων του τυπου " μηπως εσεις οι δημοσιογράφοι τα ξέρετε ολα".Δεν εκπροσωπώ ολους τους δημοσιογράφους.Με μένα μιλάτε και παρακαλώ να με κρίνετε απο τα κείμενά μου και τις απαντήσεις μου και οχι απο τα δελτία ειδήσεων των καναλιών ...

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχαριστώ που (μου) αποκαλύψατε τα χαμηλά ΤV-κριτήριά μου. Προφανώς τόσο μπορώ. Να μη σας κουράζω - ΜΛ

Κωστής Γκορτζής είπε...

Κατάλαβες, Τάκη, γιατί το 'ριξα στ'ανέκδοτα;

Roman είπε...

να 'μαι κιεγώ.

δεν είμαι σίγουρος για το εάν αυτό που θα πω είναι απόλυτα σχετικό, αλλά το θυμήθηκα γιατί (Τάκη) ανέφερες τους όρους mini, unisex, άφυλο και έμφυλο ένδυμα.

Είμαι της άποψης το ότι το unisex / άφυλο ένδυμα κλπ είναι όροι παραπλανητικοί και εμμέσως σεξιστικοί (αυτό δεν είναι κριτική προς εσένα ή προς τις πηγές σου, είναι ένα πιο "ιστορικό" σχόλιο).

Όταν λέμε unisex εννοούμε κάτι που μπορεί να φορεθεί και από τα 2 φύλα. Όμως εάν κοιτάξουμε τι πραγματικά φοριέται και απο τα 2 φύλα θα διαπιστώσουμε ότι είναι τα ...αντρικά ρούχα.

Είναι πλέον κλισέ το ότι όταν μία γυναίκα φοράει αντρικά ρούχα είναι σικ, όταν ένας άντρας φοράει γυναικεία ρούχα είναι από "αστείος" μέχρι "γελοίος" και "προσβλητικός".
Γιατι?

Δίοτι η ρίζα της ομοφοβίας είναι ο σεξισμός. Εάν θεωρούσαμε τις γυναίκες ισότιμες με τους άντρες, ή ακόμα καλύτερα έαν απορρίπταμε το δίπολο άντρας-γυναίκα προς όφελος μιας πιο "αξονικής" διάταξης των φύλων) τότε η "θηλυπρεπής" συμπεριφορά, ντύσιμο κλπ δεν θα ήταν αστεία ούτε καν άξια προσοχής.

Αλλά η αντίδραση προς ο,τιδήποτε μειώνει τον ιδανικό ανδρισμό (δηλ. το μέτρο με το οποίο αξιολογούμε όλα τα υπόλοιπα) πηγάζει από τον σεξισμό. [Γιαυτό και οι λεσβίες θεωρούνται ανύπαρκτες, αφού υποτίθεται ότι δεν μπορεί να υπάρξει σεξουαλική ολοκλήρωση χωρίς την παρουσία του ανδρικού μορίου]. Γιαυτό και μου κάνει πάντα φοβερή εντύπωση να συναντώ ομοφοβικές γυναίκες - γιατι εμμέσως έχουν αποδεχτεί και αναπαράγουν την "κατωτερότητα" τους.

Προς ΑΣ: συμφωνώ ότι η ροκ σκηνή (όπως και πολλές άλλες σκηνές) μετατράπηκαν από μηχανισμούς αντίστασης σε star system. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε καινούργιους μηχανισμούς αντίδρασης (internet, P2P generation κλπ). Οι υπο-κουλτούρες διαδέχονται η μία την άλλη, δεν νομίζω ότι έχουν εκλείψει οι ευκαιρίες εναλλακτικότητας.

Προς ΑΣ: η άποψη σου/σας περί (μη) συμμετοχικής δημοκρατίας νομίζω έχει πολύ στερεή βάση τόσο θεωρητικά (Πλάτωνας, Lippmann) όσο και πρακτικά (ηγέτες του μοντερνισμού). Πολύ φοβούνται τον όχλο και τις μάζες, ειδικά όταν δεν είναι πολιτικά εκπαιδευμένοι και ώριμοι ή όταν φοβούνται (βλ. μάγισσες του Σάλεμ, Βαϊμάρη κλπ).

Ανώνυμος είπε...

Προς ΜΛ (φανταζομαι οτι αποτελει αρχικα ονοματος και οχι αριστερου κοματος): μην εισθε τοσο συναισθηματικος (ευθικτος)δεν σας μαλωσε ο οικοδεσποτης συζητηση γινεται,εκφρασθητε ελευθερα. Προς ΤΚ: Κατ΄αρχην μην μαλωνετε τους σχολιαστες,"διαχειρισθειτε μας αριστοτεχνικα".Επι των υπολυπων:μην φανταστητε οτι ειμαι των "καθαρων λυσεων",οτι μιλαω με ορους σέχτας παρόλα αυτα θεωρω οτι η διαχειρση του λαικισμου απο τον Α Π"νδρεου ηταν ενα ακραιο φαινομενο με ολεθριες συνεπειες για τον ψυχισμο της κοινωνιας με την διογγκωση του θυμικου της.Αρκει απλα να σκεφτουμε οτι η Νοτιος Αφρικη βγηκε απο το apartheid με λιγοτερους κραδασμους λογω διαφορετικης διαχειριστικης αντιληψης,καθοτι νομιζω οτι εχει γινει καταχρηση του υμνου "εβαλε και την αλλη μιση κοινωνια,που ηταν αποκλεισμενη,στο παιχνιδι".Σε οτι αφορα τον νεωτερο (Γιωργο) δεν αναφερομαι στις οποιες γραφικοτητες και βρισκω υπερμερτρα απλουστευτικη καιεξωραϊστικη την αποψη σας για αυτον.Μακαρι να ηταν οπως το περιγραφετε. Προς ROMAN. Κατι θεμελιακο κατα την αποψη μου: αλλο η αληθης πραγματικοτητα (σ΄οτι αφορα αυτο που απλοϊκα λεμε ζωη) και αλλο η σημειολογια της,ειναι βασικο να μην τα συγχεουμε.Με αυτο το σκεπτικο η αποψη μου ακομα και για την τεχνη ειναι καθαρα εικονοκλαστικη.πολυ δε περισοτερο για ολα τ΄αλλα (σκηνες,σκινια και σαπουνια).Για συμβολα διαφόρων πίστεων προκειται και τιποτα περισοτερο. Περι συμετοχικης δημοκρατιας:Πιθανοτατα συνενοηθηκαμε.Νομιζω οτι θα ταιριαζε σαν συστημα στον ισλαμικο κοσμο.Φανταζεσθε? Σχετικα με τα 2 φυλα κλπ: αυτη η συζητηση κραταει μερικες χιλιετιες και εχουν εξαχθει μερικα εκατομυρια διαφορετικα συμπερασματα (για καθε υποθεση)υπαρχει κατι που δεν καταλαβατε ? ΑΣ

Καμπύλης Τάκης είπε...

"οχλος","μάζα";Και ποιος θα κρινει Roman αν οι πολίτες ειναι επαρκως πολιτικα εκπαιδευμένοι;
"θα άρμοζε στον ισλαμικό κόσμο";ΑΣ μπορείς να μου το εξηγήσεις;
Οσο για τον Γιωργο ,ε καλά .Οι τιτλοι πάντα υπεραπλουστευτικοί ειναι.Αλλα ,υποπτευομαι,θάρθει η ωρα που θα το κουβεντιάσουμε...

Roman είπε...

Τάκη, προφανώς έχεις δίκιο, αυτό είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα με τον ελιτισμό στην πολιτική θεωρία. Και δεν είναι μονο πρόβλημα θεωρητικό (ποιός είναι πιο "ώριμος") είναι και πρόβλημα νομιμοποίησης. Και να 'ξέρουν καλύτερα' οι ηγέτες, ο ρόλος τους σε μία -έμμεση- δημοκρατία είναι να εκπροσωπούν 'τις μάζες' που τους εξέλεξαν.

Και για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου εγώ δεν είπα ότι συμφωνώ ή διαφωνώ με την άποψη αυτή. Απλώς είπα ότι έχει πολύ γερές βάσεις θεωρητικά και πρακτικά. Οι περισσότεροι ηγέτες και θεωρητικοί έτσι σκέφτονται - κρυφά ή φανερά. Και μερικές φορές όταν δεν μας αρέσουν τα αποτελέσματα των εκλογών και των δημοσκοπήσεων όλοι που και που έτσι σκεφτόμαστε. Ακόμα και ο Chomsky, και το ΚΚΕ, και η Αριστερά έτσι σκέφτονται παρόλο που δεν θα το παραδεχτούν ποτέ: ο κοινός παρονομαστής όλων των παραπάνω είναι οτι ο λαός χειραγωγείται από τα ΜΜΕ, τη CIA, τους Αμερικάνους, το κεφάλαιο κλπ. Άρα (υποννοούν ότι) ο λαός είναι χειραγωγήσιμος και ηλίθιος...

Αλλά νομίζω ότι ξεφεύγω από το πνεύμα και το γράμμα του παρόντος άρθρου για μία ακόμη φορά...
:-)

Ανώνυμος είπε...

Roman συμφωνουμε,αλλωστε δεν ισχυριστικα οτι οτι ο λογος μου διατυπωμενος στο σχετικα στενο πλαισιο ενος διαλογου ειναι καταληλος να εκφωνηθει απο το μικροφωνο ενος πολιτικου,χωρις αυτο να αποτελει υποκρισια σιγουρα θ΄αποτελουσε προκληση για την κοινωνια.Γι αυτο υπαρχει ο ρολος των πολιτικων. ΤΚ. Σχετικα με το ποιος κρινει και νομιμοποιει: μα ειναι απλο.υπαρχει η σωρευμενη ιστορικη γνωση και πειρα,η κατακτηση της ορθης σκεψης και τελος υπαρχει το αποτελεσμα (σαν επαληθευση)ολα αυτα εννοειται μεσα στα πλαισια των κανονων του δημοκρατικου παιχνιδιου.Η δημοκρατια δεν σημαινει απλα η αποψη των πολλων,αυτη εχει ενα συγκεκριμενο νοημα και περιεχομενο το οποιο δεν παραβιαζεται απραιτητως μονο απο τους λιγους ή τον εναν,μπορει να παραβιαστει και απο τους πολους.Εκει ο καθενας αναλαμβανει ή οχι τις ευθυνες που του αναλογουν.Η δημοκρατια ειναι ενα συστημα το οποιο πολλες κοινωνιες δεν εμπεριεχουν σαν πολιτισμικη αξια.Πιστευετε οτι αυτη θα μπορουσε να λειτουργισει στο πλαισιο μιας ισλαμικης κοινωνιας?Δεν βλεπετε ποσο δυσκολευεται στην δικη μας? Αυτη ειναι η "δουλεια" της πολιτικης,η διαχειριση αυτων των δυσκολιων με συνεπεια ομως και οχι καιροσκοπισμους (Α Π"νδρεου).Γιαυτο και η πολιτικη συνιστα απο μονη της σαν εννοια πολιτισμο.επισης δεν βλεπετε ποσο βαθεια απαξιωτικη ειναι η αντιληψη ενος σημαντικοτατου,πλειοψηφικου ισως,τμηματος της κοινωνιας για τους πολιτικους(και την πολιτικη),τι ακριβως σημαινει αυτο? Σχετικα με τα περι "μαζας", "οχλου" κλπ που αναφερετε,θεση μου ειναι οτι ο λαϊκισμος ειναι αντεστραμενος ελιτισμος.Το προβλημα ελοχευει και απο τις δυο πλευρες του ζητηματος:τοσο απο την υποτιμηση της σημασιας της πλειοψηφιας (σαν πραγματικοτητα),οσο και απο την εκπτωση των ποιοτικων στοιχειων της δημοκρατιας. ΑΣ

Καμπύλης Τάκης είπε...

Προς ΑΣ:Αν και δεν πιστευω οτι η διαφορά βρίσκεται στο μισο- αδειο και στο μισό-γεμάτο ,ωστόσο στη γενική ιδεα σας συμφωνώ κι εγω...Λέτε να αρχίσω να ανησυχώ οτι μολύνομαι απο τις βεβαιότητές σας;(φυσικα αστειεύομαι)
Επιπλέον να σας πώ οτι ετοιμάζοντας το θέμα του ερχόμενου σαββάτου σας ειχα πολύ συχνά στο μυαλό μου μεχρι σημείου αυτολογοκρισίας.
Roman, ευτυχως!Προς στιγμην ανησυχησα σχετικά με το τι καταλάβαινα απο τα σχόλια σου...

Ανώνυμος είπε...

ΤΚ Για να μην το ξεχασω: προχθες εντελως τυχαια διαπιστωσα οτι εχουμε εναν κοινο φιλο ασπρομαλη,θαλασσινο στην Ελλαδα στα νοτια προαστια της Αθηνας.Να τον χαιρομαστε. ΑΣ

Καμπύλης Τάκης είπε...

Αν ειναι δυνατόν!Τελικά οποια πέτρα κι αν σηκώσεις τον ΑΜ θα βρεις απο κάτω.Αδελφός!

Ανώνυμος είπε...

Περι τίνος πρόκειται εαν δεν απατώμαι; ΑΛΕΧ

Ανώνυμος είπε...

Τελικά μπορώ να πληροφορηθώ,εκτος απο τον έγκριτο δημοσιογράφο,με ποιόν άλλο γίγαντα του πνεύματος εχω κακές συναστροφές γιατί ολοι οι φίλοι μου ασχολούνται με μόνο με την όπερα και το ποδόσφαιρο.ΑΣ γίνε λίγο πιο σαφής γιατί με τα αινίγματα δεν τα πάω και τόσο καλά-αν είμαι εγώ.Τάκη βοήθα λίγο να μην εκτεθούμε. ΑΛΕΧ

Καμπύλης Τάκης είπε...

ΑλΕΧ ποιο το ζόρι;

Ανώνυμος είπε...

...και ταβλι.Θα τα πουμε απο κοντα μεχρι το καλοκαιρι οποτε ελπιζω ναχεις τελειωσει και το βιβλιο σου. ΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Ανυπομονώ πολύ να λυθεί το μυστήριο,εν τω μεταξύ πολύ σωστά τα θέτεις τα ζητήματα πες τα και για μένα γιατί εγω λογοκρίνομαι απο την διεύθυνση του φόρουμ ΑΛΕΧ