Σάββατο, Σεπτεμβρίου 17, 2005

E, κύριε με το τζιπ. Με πατάς

H ΛΕΞΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ: «Reclaim the streets» (Διεκδικήστε τους δρόμους) ήταν το πρώτο κίνημα πολιτών, στο Λονδίνο, το 1992. H προσπάθεια άντεξε περίπου μέχρι το 1999 συνήθως με πάρτι σε κεντρικούς δρόμους, κυρίως στον βρετανικό Νότο.

Διαβάστε ολο το αρθρο εδω

5 σχόλια:

Κωστής Γκορτζής είπε...

Η επιλογή και ο τρόπος χειρισμού/χρήσης οποιουδήποτε οχήματος έχει σχέση, κατά την άποψη πολύ πιό ειδικών, με το βαθμό ωριμότητας του ιδιοκτήτη και χειριστή (επίπεδο αυτογνωσίας - σύνολο εμπειριών και γνώσεων).
Η διαφήμηση της PORSCE βασιζόταν στην επιστημονική αυτή θέση.
Από αυτή την άποψη, και επειδή τα 4x4 προσδίδουν "ασφάλεια", "όγκο",
"δύναμη" και "κιμπαριλίκι" (υποκατάστατα Long penis), αποκαλύπτουν και την αύξηση των ανασφαλών και ανώριμων στην ανταγωνιστική καταναλωτική κοινωνία.
Πέρα λοιπόν από τα δικαιώματα στον χώρο και στην κατανάλωση ενέργειας, θα είχε ενδιαφέρον και μια ανάλυση των κοινωνικοπολιτικών αιτίων που προκάλεσαν την αύξηση του αριθμού των 4x4, πρώτα στην Αμερική, μετά στην Ευρώπη, και ύστερα στα Βαλκάνια.
Προσωπικά πιστεύω ότι γινόμαστε ολοένα και πιο φοβισμένοι και ανώριμοι. Δηλαδή, αποπολιτιζόμαστε.

Καμπύλης Τάκης είπε...

Μια ακόμη διαφημιση της Πορσε,της ιδιας εποχής ,εγραφε:"Μεσα σε μια πόρσε δεν μπορείτε(δεν χωράει) να κάνετε ερωτα με μια γυναίκα.Αλλά μια πόρσε θα φέρει στα πόδια σας πολλές".Θα συμφωνήσω μαζί σου ως πρός τον φόβο και την ανωριμότητα που -μάλιστα-οταν υπάρχουν τα περιθωρια(χρημα-status) μπορούν να εκφραστούν με επιθετικότητα απέναντι στους άλλους.Ωστόσο θεωρώ το ΙΧ (και) ως προϊόν της δημοκρατικής κοινωνίας.Οι δυνατότητες που προσέφεραν σ' οσους ειχαν κατδικαστεί λόγω εισοδήματος να βγάλλουν ρίζες σ'εναν τόπο ηταν πολλές και οι αλλαγές θεαματικές.Στον απόηχο αυτης της αλλαγής καταγράφονται ολο και περισσότερες ενστασεις για τα επιλεκτικά δικαιώματα οσων θεωρούν οτι "ξεχωρίζουν" μονο και μόνο λόγω οικονομικής επιφάνειας.Κι αυτο -απο την άλλη- δεν μπορεί να θεωρηθεί ανωριμότητα.(Και πάλι χωρίς σιγουριά τα γραφω αυτά.)

Κωστής Γκορτζής είπε...

Ένσταση Νο1! Η τεχνολογική εξέλιξη επιταχύνεται σε περιόδους πολέμων και το "αυτοκίνητο του λαού" (VW) το πρόσφερε το ολοκληρωτικότερο καθεστώς που γνώρισε ο Κόσμος (άρα δεν είναι, σώνει και καλά, προϊόν της δημοκρατικής κοινωνίας).
Ένσταση Νο2! Η Porsche το παράκανε γιατί στο πρώτο μου αυτοκίνητο, FIAT 126, νεότερος και ευελικτότερος, κατάφερνα τα πάντα...
Αυτά ως συμβολή στις Ενστάσεις.
Και, έχεις δίκιο, οι ενστάσεις για τα επιλεκτικά δικαιώματα αυξάνονται. Και αυτό είναι ένα μικρό αλλά σημαντικό σύμπτωμα πολιτισμικής υγείας.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Και μια τεχνική ερώτηση (προσπαθώ, αλλά...¨): Γιατί δεν φαίνονται φορτωμένα τα πέρα από τα πρώτα 13 comments στο blog σου; Κάνω κάτι στραβά ή τεχνολογία αντιστέκεται στην άλωσή της εκ μέρους μου;

Καμπύλης Τάκης είπε...

φίλε ημίαιμε περί τεχνικών κλπ δηλώνω ασχετος.θα ρωτησω ομως για το συγκεκριμένο κι αν η απάντηση δεν ειναι απο τις ακαταλαβίστικες που δίνουν οι τεκνο-τύποιθα στην κοινοποιήσω