tag:blogger.com,1999:blog-10722154.post117025636785250277..comments2023-11-02T05:30:46.359-07:00Comments on Ενστάσεις: Ιστορία και αμαρτίεςΚαμπύλης Τάκηςhttp://www.blogger.com/profile/11707169325519413062noreply@blogger.comBlogger12125tag:blogger.com,1999:blog-10722154.post-56823986855004153072007-02-13T01:57:00.000-08:002007-02-13T01:57:00.000-08:00Τόγραφε αλλωστε περίπου έναν αιωνα πριν και ο Ροϊδ...<I>Τόγραφε αλλωστε περίπου έναν αιωνα πριν και ο Ροϊδης πως η μεγάλη πληγή της Ελλάδας είναι ο πατριωτισμός</I><BR/><BR/>Πού το έγραφε αυτό; Διότι εδώ είναι εύκολο να γράφει κανείς ό,τι θέλει, έτσι δεν είναι;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10722154.post-1170705086697132342007-02-05T11:51:00.000-08:002007-02-05T11:51:00.000-08:00Ena thema polu euaisthito opws einai auto tis epan...Ena thema polu euaisthito opws einai auto tis epanathewrhshs ths istorias enos ethnous (oxi kratous) de tha eprepe na proseggizetai me ghpediko porsanatolismo tou typou : eisai uper==> eisai prodoths, eisai kata ==> eisai xrysaugiths.<BR/><BR/>Apla thelw na tonisw oti osa grafeis sto keimeno Takh einai swsta .Nai na didaxtoume tis amarties (kai tis amarties) tou parelthontos. ALLA me osh ntroph kai perisullogh ta dextoume, me thn idia perhfania kai aisthisi euthunhs (pou mia tetoia parakatathiki prepei na dhmiourgei) na didaxtoume k na dextoume ta epiteugmata mas kai na ta dexomaste. <BR/><BR/>Telos thelw na anaferw gia problhmatismo oti , sth M.Brettania(prwth didaxasa se tetoies proseggiseis ths istorias logw dithen polupolitismikhs koinwnias)opou menw ta teleutaia 5 xronia.To kratos exei arxisei na prowthei th Brettanikothta kathws mono 40% pleon tou plithusmou thewrei prwto xarakthristiko (autoxarakthrismos) tou eautou tou to Britishness...<BR/><BR/>H exomoiwsh mas me tis dutikes dhmokraties de tha eprepe na einai autoskopos mas diaforopoioun aiwnes diaforetikhs exelixhs k parakatathikhs...xwris na shmainei oti zymwseis de tha prepei na sumboun...<BR/><BR/>To na apodexesai toso ta arnhtika oso kai ta thetika stoixeia tis istorias tou laou exei na kanei me tharros ..<BR/><BR/>Na xana pw oti den einai dillhma : <BR/><BR/>metamonternh thewrhsh istorias==~> anoixto mualo,<BR/><BR/>paradosiaki thewrhsh istorias==>skotadistis<BR/><BR/><BR/>Apo th stigmh pou to metamoderno pleon einai pragmatikotita (sth Dysh edw kai dekaeties) kai siga siga apokta suneidhtothta ws oikodomhma (meta to shock dhladh isws ellada akoma eimaste oloi katw apo to shock) uparxoun ouk oliges proodeutikes fwnes me suneidhsh pou amfisbhtoun xwris dogmatismous k akrothtes alla epoikodomhtika krinoun kai antiproteinoun k alles apanthseis, ontas oso to dunaton yperanw kai apo tous dithen uperanw . . . <BR/><BR/>proteinwgia diavasma : Fredric Jameson - To metamoderno h politismikh logikh tou ysterou kapitalismou <BR/><BR/>Elpizw na mh kourasa <BR/><BR/>~Giannis apo Brick LaneAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10722154.post-1170541999433003372007-02-03T14:33:00.000-08:002007-02-03T14:33:00.000-08:00Τάκη καλή επιστροφή.Πάλι η ελίτ του τόπου καινοτομ...Τάκη καλή επιστροφή.Πάλι η ελίτ του τόπου καινοτομεί και δείχνει τον δρόμο.Αν δεν σβη΄σεις το σχόλιο μου,επέτρεψέ μου να συστήσω την ιστοσελίδα του αντίβαρου,www.antibaro.grμιά ςιστοσελίδας που σύμφωνα με πολλούς "φωτισμένους,προοδευικούς,αντιεθνικιστές κτλ" προβάλλει το σκοταδιστικό πρόσωπο της ελληνικής κοινωνίας.΄Οπως όλα τα πράγματα στην Ελλάδα έτσι κι αυτό εξελίχτηκε σε πόλεμο συνθημάτων και χαρακτηρισμών.Και καλά οι διανοούμενοί μας πρωτοπορούν νομίζοντας ότι ο τόπος βρίσκεται μεταξύ βελγίου και ολλανδίας.Κινδυνολογώ;Μπορεί.Καλό θα ήταν να ρίξουμε μια ματιά στα σχολικά βιβλία γειτονικών χωρών.Πότε τα σύνορα φτάνουν μέχρι τον Αμβρακικό πότε μέχρι την Κατερίνη.Καλά για τα τουρκικά δεν μιλάω μην κατηγορηθώ ως φασίστας...Απο που κι ως που όμως να εισαχθούν ως βοηθήματα στα σερβικά και ελληνικά σχολεία τα βιβλία του CDRSEE;Επειδή έγιναν με χρηματοδότηση της αμερικανικη΄ς κυβέρνησης;Η επειδή προάγουν την πολυπολυτισμικότητα της οθωμανικη΄ς αυτοκρατορίας;Και γιατί τα κοινά βιβλία ιστορίας να αρχίζουν απο την Οθωμανική αυτοκρατορία και όχι απο την βυζαντινη΄ή την ρωμαική ή ακόμα και απο τους επιγόνους του Μ.Αλεξάνδρου;Μήπως επειδή μερικοί της παρέας θα έλειπαν απο το φαγοπότι;Στην ελλάδα επειδή η ανεργία είναι πολύ μεγάλη υπάρχουν 2 είδη επαγγελματιών.Αυτοί που πουλάνε Ελλάδα για να ζήσουν και αυτοί που πουλάνε την Ελλάδα.Και πο 2 θα μπρούσαν να χαρακτηριστουν ως ελλαδοπώλες.Προτού βγάλουμε κρίσεις για τα ελλ σχολικά βιβλία ας ρίξουμε μια ματιά και στους γείτονες οι οποίοι πρέπει να ξεφύγουν απο την βλακεία τους.Εκτός κι αν έχουμε την ψευδαίσθηση ότι ζούμε σε χώρα της ευρώπης ή έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε λύσει όλα τα άλλα προβλήματα και να ασχοληθούμε με την αναθεώρηση της ιστορίας.ΕυχαριστώAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10722154.post-1170422676360612652007-02-02T05:24:00.000-08:002007-02-02T05:24:00.000-08:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.dimitris-rhttps://www.blogger.com/profile/06579802016524002869noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10722154.post-1170422346282975462007-02-02T05:25:00.000-08:002007-02-02T05:25:00.000-08:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.dimitris-rhttps://www.blogger.com/profile/06579802016524002869noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10722154.post-1170422235191581802007-02-02T05:23:00.000-08:002007-02-02T05:23:00.000-08:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.dimitris-rhttps://www.blogger.com/profile/06579802016524002869noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10722154.post-1170422052683044942007-02-02T05:20:00.000-08:002007-02-02T05:20:00.000-08:00Γεια σου Τάκη, καλή επανένταξη!Η χρήση της ιστορία...Γεια σου Τάκη, καλή επανένταξη!<BR/><BR/>Η χρήση της ιστορίας (θα) είναι πάντα ιδεολογική. <BR/>Λες ν' αλλάξει κάτι; <BR/>Πιστεύεις ότι χορταίνεται ποτέ το παραμύθι; Ότι τιγκάρει το στήθος μας ποτέ με γέμιση των αληθειών και των ψεμμάτων που μας χορταίνουν; Και μας χοντραίνουν ενίοτε. Τόσο που τίποτα να μη μας αγγίζει... ούτε των άλλων η αλήθεια.<BR/>Μακάρι στο καλύτερο!<BR/><BR/>Καλό δρόμο εύχομαι στα νέα κατατόπια. <BR/>Θα δυσκολευτούμε αλλά θα το συνηθίσουμε. Έτσι κι αλλιώς την ιστορία εμείς τη διαβάζουμε κι έτσι κι αλλιώς... Γιατί όχι λοιπόν και μέσα από τον Ελεύθερο Τύπο; Λες να λερώνει; Μπα! Θα το 'χεις ψάξει εσύ!<BR/>Σε χαιρετώ!dimitris-rhttps://www.blogger.com/profile/06579802016524002869noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10722154.post-1170420795812710652007-02-02T04:53:00.000-08:002007-02-02T04:53:00.000-08:00"Κάποια στιγμη θέλω να ανοίξω(-ουμε) και το θεμα τ..."Κάποια στιγμη θέλω να ανοίξω(-ουμε) και το θεμα του Ελευθερου Τύπου. Εμπειρία για βιβλίο.Και για blog. Και οι αντιδράσεις στην μεχρι σημερα αρθρογραφία μου.Αλλά και η στηριξη... "<BR/><BR/>xaxaxa αναμένω το reality. :P<BR/><BR/>(πάντως μη μασάς, το να έχεις μόνιμα θετικές αντιδράσεις δεν είναι καλό, άρα καλά πας)<BR/><BR/>χεχε---.https://www.blogger.com/profile/15772753037107816728noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10722154.post-1170364470012963212007-02-01T13:14:00.000-08:002007-02-01T13:14:00.000-08:00Να'σαι καλά Τάκη!Καλό σου μήνα!Να'σαι καλά Τάκη!<BR/>Καλό σου μήνα!Agobookshttps://www.blogger.com/profile/03852192567996966825noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10722154.post-1170347938544364572007-02-01T08:38:00.000-08:002007-02-01T08:38:00.000-08:00Τι καλά που σε ξαναβρηκα κωνσταντίνα.και τον δημο....Τι καλά που σε ξαναβρηκα κωνσταντίνα.και τον δημο...Που να το φανταζόμουνα μερικά χρονια πρίν οτι θα μου έλειπε τόσο μια τέτοια επικοινωνία.<BR/>Κάποια στιγμη θέλω να ανοίξω(-ουμε) και το θεμα του Ελευθερου Τύπου. Εμπειρία για βιβλίο.Και για blog. Και οι αντιδράσεις στην μεχρι σημερα αρθρογραφία μου.Αλλά και η στηριξη...Καμπύλης Τάκηςhttps://www.blogger.com/profile/11707169325519413062noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10722154.post-1170277996293070702007-01-31T13:13:00.000-08:002007-01-31T13:13:00.000-08:00Τάκη, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όσοι είναι εναντίο...Τάκη, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όσοι είναι εναντίον των βιβλίων, είναι οι οπαδοί ενός ιστορικού σκοταδισμού που στηρίζεται στο μίσος. Σε μία εποχή που ο κόσμος πλέκεται στα γρανάζια ενός χωριού, εμείς οφείλουμε να μαθαίνουμε μόνο την ιστορία ενός μικρού τόπου και να επιβάλλεται να επιβάλλουμε τις εθνοκάπηλες αντιλήψεις μας, αγνοώντας πολιτισμούς ακόμα και από ιστορικά τμήματα. Πόσοι διδάσκονται για τους Ίνκας, τους Μάγια, τους Αζτέκους και τους Κινέζους ή τη στάση της Ιαπωνίας στον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο;ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10722154.post-1170266926760124732007-01-31T10:08:00.000-08:002007-01-31T10:08:00.000-08:00α γειά σου!ίσως ενίοτε να ισχύει τελικά το: όσοι ξ...α γειά σου!<BR/><BR/>ίσως ενίοτε να ισχύει τελικά το: όσοι ξέρουν την ιστορία τους καταδικάζονται να την επαναλάβουν και όχι το αντίστροφο.Anonymousnoreply@blogger.com